Barn fra før begge to..

Novbaby

Her igjen..
Novemberskattene 2014 <3
Da venter vi barn sammen, men begge to har barn fra før. et som bor fast sammen med oss og hanes bor hos oss annen vær uke. Det betyr igjen at min for mer tid sammen med barnet. Hvordan unngå sjalusi og følelsen av å ikke få bli med på alt det som skjer??
Ungene vet ikke noe enda, siden vi vil vente til etter UL i uke 12, men bør de andre barnas mor få beskjed den dagen ungen får beskjed?

Hvordan vil dere ha forholdt dere til dette, noen med erfaring??

Jeg har to fra før, og tenker at så fort ungene får vite det må jeg ringe faren deres å informere.. blir en merkelig samtale...

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Blir nok det. Min er så stor og har liten kontakt med faren, så informerer ikke han. Men mor til de andre må få beskjed da :-)

Hvor gammel er ungene?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Blir nok det. Min er så stor og har liten kontakt med faren, så informerer ikke han. Men mor til de andre må få beskjed da :-)

Jeg fortalte det til bf før vi fortalte det til sønnen min. Tenkte at det var det mest respektfulle å gjøre(vi er i samme omgangskrets med venner, så var redd han skulle få høre det av noen andre) og jeg var ikke helt sikker på hvordan han ville reagere. Men denne gang skal storebror få lov å fortelle pappaen det selv :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Back
Topp