Barn forsøkt lokket inn i bil....

KoseMammaen

Gift med forumet
Obs obs!
Barn forsøkt lokket inn i svensk registrert bil.
Observert i Bjugn og Vallersund!!
Svart BMW!!!!
I morgen kanskje en plass nær deg.... :S

Æsj,så skummelt[&:][&:]

Å, så skummelt! [:o]

Husker faktisk det skjedde med meg da jeg var lita. En mann stoppet og ba meg og en venninne komme inn i bilen så skulle vi få slike sure bjørner (oppi en firkantet boks). Vi ville ikke, og sa vi heller ville få godteriet utenfor bilen. (hehe.... )
Men så kom det en eldre dame springendes fort bort til oss. Mannen kjørte da fort vekk, og hun fulgte oss hjem. [8D]

Huff huff! [&:] Blir så redd når jeg hører om sånt jeg.. Er jo ikke veldig aktuelt tema til oss enda. Men tenker på alle de ungene som er litt eldre enn mine, og når mine blir større så de er ute å leker selv..

Uff så ekkelt[&:]

Tror det var en som prøvde det på meg og en venninne når vi var små også..

Han spurte om vi ville ha epler.. og da måtte vi selv gå inn i bilen bak og hente det.. Vi ante ugler i mosen og avslo.. tenkt mye på dette i ettertid.. tenk om dersomatte...

ORIGINAL: Vesla85

Huff huff! [&:] Blir så redd når jeg hører om sånt jeg.. Er jo ikke veldig aktuelt tema til oss enda. Men tenker på alle de ungene som er litt eldre enn mine, og når mine blir større så de er ute å leker selv..

*Dytter for å informere*

Huff, er bare å passe godt på barna, og prøve å få de til å forstå at de ikke skal snakke med fremmede.

utrolig ekkelt!!

Har fortalt mine barn at de ikke har lov å snakke med fremmede. Mamma testet mellomste her en dag. Hun spurte han om han hadde sagt ja, om noen hadde tilbudt han penger om han satte seg inn i bilen. Han sa selvsagt nei[;)]

Back
Topp