Barn - EKG - pubertet

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Noen som har hatt deres datter i puberteten inne til en EKG-undersøkelse?

Skal med datteren min i morgen, har prøvd å forberede henne på at hun må ta helt av seg på overkroppen noe hun virkelig ikke ønsker.

Hun har noen slike små topper formet som flate sportsBH'er, noen som vet om hun vil få lov til å ha den på under undersøkelsen?

Det burde ikke være et problem. Har tatt utallige ekg i jobben og både unge og gamle får beholde bh på hvis det ikke står om livet.

Tusen takk for svar :)
Men de må under bh-en altså. Men ikke verre enn at man letter litt på den, setter på plass elektrodene og legger tøyet nedpå. Hvis det skulle bli forstyrrelser så må man jo heller vurdere å ta den av, men jeg hadde iallfall latt ho ha den på i første omgang :)

Men de må under bh-en altså. Men ikke verre enn at man letter litt på den, setter på plass elektrodene og legger tøyet nedpå. Hvis det skulle bli forstyrrelser så må man jo heller vurdere å ta den av, men jeg hadde iallfall latt ho ha den på i første omgang :)
Tusen takk igjen.
Har forberedt henne på at det kan hende hun må kle av seg, men håper hun slipper

Noen som har hatt deres datter i puberteten inne til en EKG-undersøkelse?

Skal med datteren min i morgen, har prøvd å forberede henne på at hun må ta helt av seg på overkroppen noe hun virkelig ikke ønsker.

Hun har noen slike små topper formet som flate sportsBH'er, noen som vet om hun vil få lov til å ha den på under undersøkelsen?

Eg lar pasienter bruke BH under EKG. Mens enkelte vil at dei skal av. Snakk med dei som utfører EKG. Klart dette er vanskelig for datteren din.

Bruk en topp uten spiler, så kan det hende hun slipper å ta den av. Vi ber alle ta av bh for å unngå forstyrrelser, men det varierer fra sted til sted.

Bruk en topp uten spiler, så kan det hende hun slipper å ta den av. Vi ber alle ta av bh for å unngå forstyrrelser, men det varierer fra sted til sted.
Hun er bare 9 år så det er ikke snakk om ordentlig BH, mer undertøystopp.
Hun kom tidlig i puberteten og har pupper på størrelse med 12-13 åringer og veldig sjenert...

Hun kom tidlig i puberteten og har pupper på størrelse med 12-13 åringer og veldig sjenert...
Hvis de absolutt vil hun skal ha den av så kan du jo spør om hun kan få ha et lett håndkle over, så kan de lette opp litt for å legge på. Da slipper hun i hvert fall å føle seg så veldig eksponert.

ser at det hadde gått fint under undersøkelsen. Glemte å føye til at vi lar aldri noen ligge blottlagt. Vi tilbyr alltid ett håndkle eller lignende til å dekke seg til.

Back
Topp