Barn alene på ferie

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
Eldstegutten i huset vil på aleneferie i år. Den første er speiderleier som koster 2500, men han ønsker i tillegg å reise på Adhd camp som koster 15500 kr[:o]
Jeg tror jeg skal klare å argumentere med kommunen slik at de betaler ca 10 000 kr for campen. De har sakt seg villig til å betale lønn for ledsager en uke.
Men allikevel koster feriene til guttevalpen 8000 kr. Hvordan hadde dere stilt dere til dette?
Hadde dere latt han dra?

Hadde jeg hatt økonomi til det så hadde jeg latt han reise. Men jeg er alene med mine 3, så hadde dette kommet opp her så hadde jeg nok desverre måttet sagt nei. Økonomien her i huset hadde ikke strukket til det.

jeg hadde ikke hatt økonomi til det.

men ang den campen lurer jeg på hva det inneholder. for en slik pris hadde jeg krevet en bra camp!

Jeg er alene og hadde ikke hatt råd til så dyre ferier.

det blir jo alltid en del ekstra og da, noe buss/båt, lommepenger, utstyr som trengs til turen osv, så tror eg hadde bedt han velge mellom de to..

ORIGINAL: Mrs Lutz

jeg hadde ikke hatt økonomi til det.

men ang den campen lurer jeg på hva det inneholder. for en slik pris hadde jeg krevet en bra camp!

Det er en uke på Haraldvangen med en til en oppfølging. Det er et supert tilbud til barn som krever litt ekstra. Det er pedagogisk rettet og går på å lære barna sosial mestring[:)]

ORIGINAL: lykkeligmamman

det blir jo alltid en del ekstra og da, noe buss/båt, lommepenger, utstyr som trengs til turen osv, så tror eg hadde bedt han velge mellom de to..

Det blir ikke noe ekstra. Speiderleier`n er langt inni skauen. Adhd camp har regler om ingen lommepenger(lurt)
Valg er ikke guttens sterkeste siden, så det er nok jeg som må ta valgene. Men jeg syns det er mye penger[:)][&:]

Tror nok jeg hadde latt han velge en av de jeg[:)]

Back
Topp