Barn 2,5 år på sirkus?

*Labambie

Forumet er livet
Vil et barn på 2,5 år ha noe utbytte av sirkus tror dere? Har fått masse rabattbilletter på jobb til nå på lørdag... Hadde vært moro, men aner ikke om så små unger er interesserte?

Og jeg fraber meg alt om hvor fælt sirkus er og hvor fæl jeg er som vurderer å dra på det. TAKK.

kommer litt ann på barnet....... min jente på 2,5 hadde ALDRI i livet klart å sitte rolig så lenge.... og jeg tror hun hadde kanskje blitt litt småskremt også

Hadde med mi på nesten 2 å hun ELSKET det:) Satt heeelt facinert fra vi kom til vi gikk;) Kjøpte en stor sånn sutt/kjærlighet til ho[8D] å ho suttet å koste seg;) STOR stas[:D]

ORIGINAL: nussnøff

kommer litt ann på barnet....... min jente på 2,5 hadde ALDRI i livet klart å sitte rolig så lenge.... og jeg tror hun hadde kanskje blitt litt småskremt også

Det gjør ikke mi heller, så det blir å ha med vogn isåfall.

ORIGINAL: Labambie

Det gjør ikke mi heller, så det blir å ha med vogn isåfall.

hvis hun liker å sitter i vogn så kan det kanskje gå...... men jeg har en vognnekter i hus[;)] Vi vurderte å gå på sirkus i sommer, men vi fant ut at vi ville vente til neste år. (i håp om at hun er blitt litt roligere)

Vi var på sirkus for et par uker siden. Var med guttungen på tre år, og en barnehagekompis av han som også er tre år. De var mer opptatt av hverandre enn det som foregikk, og det ble altfor sent. Det begynte ikke før 18:30 og var ikke ferdig før 21! Var jo ferie da så ikke krise sånn sett.. Men blir noen år til neste gang ja [;)]

Det trodde ikke vi heller om jenta vår, men ho storkoste seg på sirkus spesielt når det var dyr (selvfølgelig). Ellers satt ho å spiste popcorn og fikk en sånn blinkestav som ho syns var kjempemorsom.

snuppa var i 2-3 års alderen, å hun syntes det var spennende...

Vi var på sirkus for to måneder siden og det syntes snuppa var kjempegøy. Hun var stor i øynene fra start til slutt, og så fikk hun gi brødskive til elefantene i pausen. Hun snakker ofte om sirkus, og hva som skjedde der.[:)]

Hadde med snuppa på 18-19 mnd for en liten stund siden, og hun storkoste seg!! Var masse dyr der, og hun ville ikke at de skulle gå ut etter hvert nr.. Trampoline var også veldig morsomt[:D]
Men dette er seff veldig individuelt!

vi var på sirkus i forje mnd og hadde med begge mine (2år og 4år)
minstejenta var så oppslukt hun satt helt iro og jeg fikk ikke engang klappe for det forstyrret henne[8D]
begge mine prater om det enda daglig så her var det midt i blinken
Trodde aldri minste her skulle klare å sitte i ro for hun er en marekatt i 210 døgnet rundt, men der tok jeg feil ja

Back
Topp