Barn 2 år. Sjeldent hos far

Sitrus95

Andre møte med forumet
Hei. Har et barn på 2 år. Er ikke sammen med barnefar og etter planen skal han ha henne annen hver helg. Men dette har aldri skjedd. Kan ha hun 1 dag i 2-4 timer så må jeg hente henne. Går 3-4 uker mellom hver gang. Og er alltid etter hva han vil og når han kan se barnet. Hu er sjenert og vil helst ikke ditt når jeg skal levere henne.
han betaler heller ikke noe barnebidrag. Må og si at har så og si bare vært meg å barnet siden fødsel.
Ofte etter hu har vært der. Er hu sint eller stille når jeg henter.

Han er flink til å snakke for seg. Så jeg ofte blir den «slemme» aner ikke hva jeg skal gjøre? Noen å snakke med?

Så redd dattera mi skal bære «preg» av at far ikke har henne.
 
Hvorfor betaler han ikke barnebidrag og hvorfor vil vanilje ha henne oftere? Er det du som må levere og hente? Jeg hadde droppa å levere ungen og heller bedr han komme hjem til dere hvis han vil se henne.
 
Ja jeg leverer henne og henter henne. Jeg er kanskje litt dum snill der. Han sier han ikke har «nok penger». Når vi var på fvk første gang snakka han masse om at han ville ha henne 50/50 osv. men han klarer ikke ha henne mere enn 3-4 timer. Og skal alltid være nå han kan og har tid.

Redd når henne blir eldre at hun nekter å dra ditt
 
Ja jeg leverer henne og henter henne. Jeg er kanskje litt dum snill der. Han sier han ikke har «nok penger». Når vi var på fvk første gang snakka han masse om at han ville ha henne 50/50 osv. men han klarer ikke ha henne mere enn 3-4 timer. Og skal alltid være nå han kan og har tid.

Redd når henne blir eldre at hun nekter å dra ditt
Ta barnebidraget gjennom nav, så finner du fort ut om han har penger eller ikke. Hadde heller ikke levert henne til en far som ikke er interessert. Hans problem å komme seg til og fra.
 
Hvorfor er du redd for at hun ikke vil til faren lengre? Jeg er litt enig i det over; hadde ikke levert fra meg barna til en uinteressert pappa. Og søk nav om barnebidrag. Du må tenke at pengene er til barnet ditt, og det er ikke noe «slemt» av deg og passe på at barnet får det hun skal. Ikke lett sånne her ting, men viktigste er jo at det går så bra som mulig for barnet ditt!
 
Hadde aldri levert mitt barn visst faren ikke vise interesse.
Hadde gått via nav og sjekke det opp angående bidrag
 
Hadde heller ikke gitt vekk mitt barn til en uinteressert far. Barnebidrag ordnes via nav. Må gå til familievernkontor
 
Back
Topp