barehege

MinniMe

Elsker forumet
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen takk[:D][:D][:D]

lillegutt ble kjempe fin, skal prøve og legge ut bilde i mårra(hvist jeg får det til da)*fnis*
nå ble jeg kjempe glad asså:)

hvordan går det med deg da?? har du skuret bort alt nå eller har du litt hud på hennene igjenn ??hehe???

Og jeg ble så glad når det hadde kommet fram!! Er så skeptisk til posten.. [8|] 
Og så bra at dere ble fornøyd!! Det du kan gjøre, som jeg dessverre ikke gjorde før jeg sendte den er å "perse".. Ta et bløtt håndkle og stryk med strykejern over.. Da blir den litt finere..[;)]

Vil veldig gjerne se hvordan den ble på!![:)]
Jeg driver å strikker til Leah.. hehe.. Litt stor.. har den nok til ho er 3.. [8|] hehe...

Å.. Har ikke fått gjort så masse som jeg hadde tenkt til.. [&:] Bakt 3 brød, 24 rundstykker og endel kransekakestenger (og endel av dem ble BRENT) hehe.. Leah sov så dårlig i natt.. så sovna endelig i 6-tida og sov til 9.45.. Så ble nok ikke noe vasking.. Får skylde på at svigermor kom på besøk.. hehehe...

Åssen er det med dere da? ferdig til jul?

ORIGINAL: barehege

Å.. Har ikke fått gjort så masse som jeg hadde tenkt til.. [&:] Bakt 3 brød, 24 rundstykker og endel kransekakestenger (og endel av dem ble BRENT) hehe.. Leah sov så dårlig i natt.. så sovna endelig i 6-tida og sov til 9.45.. Så ble nok ikke noe vasking.. Får skylde på at svigermor kom på besøk.. hehehe...

Åssen er det med dere da? ferdig til jul?

hehe vi nei....har kjøpt julegavene og funnet advent staken men der er det stopp lillegutt har akkurat hatt en runde med krupp, jeg har jo ødelagt beinet og sambo har spy syka, så her ser det bare ut som om jula får kommme om jeg er ferdig eller ikke hihi[&:][&:]...

så syntes du har vert veldig flink jeg.....

jeg får reist til mamma i mårra og stryke da(har ikke strykejern og det er en grunn for det hehehe[8|])

Uff.. Dere er jammen uheldige, da.. alle tre på en gang!! Men har hørt at jula kommer uansett, da.. ;) Lurer på om jeg blir ferdig med husvasken i allefall... Har 14 rom, vaska 7 av dem.. så har jo "kun" halvparten igjen.. [&:] 2 av rommene er ganske nyoppussa, da.. så sparer dem til sist om jeg ikke rekker over alle, liksom.. [;)]
Åssen går det med krupp'n, da? Gitt seg?

jepp begynner og slippe taket nå, virker som penecilinen gjør jobben sin, nå høres jo vertfall pusten fin ut[8D] har aldri vert så redd jeg....

14 rom......syntes det hørtes så masse ut  nå måtte jeg telle våre rom vi har bare 11[8|]  jeg har jo tørket støv i stua og støvsugd ganga i dag da,hmmmm det får bli jule vasken her, så da har jeg 9 romm igjenn hehe, noen som vet om et billig vaskebyrå...[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: MinniMe

jepp begynner og slippe taket nå, virker som penecilinen gjør jobben sin, nå høres jo vertfall pusten fin ut[8D] har aldri vert så redd jeg....

14 rom......syntes det hørtes så masse ut  nå måtte jeg telle våre rom vi har bare 11[8|]  jeg har jo tørket støv i stua og støvsugd ganga i dag da,hmmmm det får bli jule vasken her, så da har jeg 9 romm igjenn hehe, noen som vet om et billig vaskebyrå...[:D][:D][:D][:D]

syns og det hørtes hiimla mange ut, så måtte jeg og telle...hadde og 14....hihi..

he he masse plass for støvet og samle seg[8|]

har du fått bildet eller??

Ja, fikk bildet!!! Så søt han er da!!! Beklager at jeg ikke svarte tilbake!! Men hadde besøk, da.. og så glemte jeg av det etterpå..[&:] Men den passa akkurat? Det var jo bra, men litt dumt kanskje.. om den blir fort for liten.. Eller tror du det går bra..? Leah har forresten brukt samme jakke jeg har strikke far ho var nyfødt, og bruker den ende.. så det kan jo hende dressen stekker seg litt med Markus den og.. [;)] 

tror den kommer til og passe ganske lenge for det var jo veldig god strekk i den, å nå har jeg plass til litt under og nor han vokser kan jeg jo heller ha noe utenpå[:D][:D][:D] det kan jo ikke bli bedre...

har foresten fått masse skryt idag om at han var så fin i den...

men hvor mye kler du/dere de for tiden syntes det er så vanskelig jeg...[8|]

Ja, det syns jeg også! Fryktelig vanskelig! Hvor kaldt er det hos dere om dagen? Her er det -20 og kaldere.. Så blir ikke så masse turene ut..
Og så kommer det jo an på om han skal ligge i vogn eller ikke.. I vogna blir det jo litt lunere enn oppe i lufta, liksom.. Tror du bare må prøve deg litt fram, jeg.. Å kjenne litt om han blir for kald/for varm.. Og alle er jo forskjellig og, så finnes liksom ikke noe oppskrift for hva og hvor my man skal kle på dem..[8|] 

Fikk du svaret du håpte på??[:D]

Ojj.. Så moro at du fikk skryt av den! Nå ble jeg smigra, ja!!! [:)]

oy der var det kaldt*fryser*
[:)] her er det mellom 0 og -3 så skal vel ikke klage hehe...
nei det er jo ikke no oppskrift men det burde ha vert det hehe...

Hehe.. Ja, det hadde vært greit! bruksanvisning på dem når dem kom ut.. At ingen har tenkt på det før.. [:D][:D][:D]
Ja, er litt småkjølig her.. Men det er jo mildere vintere nå enn det var for noen år siden.. ikke uvanlig med 30-40 kuldegrader da.. Var faktisk 52 kuldegrader for noen år siden, da mamma kjørte aviser.. Vet ikke hvor lenge siden det er, da, men lell...[:D]

Back
Topp