Bare vi som ikke gjør så mye enda?!

*BabyFjått<3*

Betatt av forumet
Januarskatter 2015
Snuppa her har så vidt snudd seg fra rygg til mage(7,5 mnd), ligger på mage og er sterk osv, men ikke reist seg opp med strake armer eller bein eller sånn.. Men leker og koser seg i en begrenset periode(les: skjemt bort av stolte storesøsken som er glad i å løfte og ha på fanget...)
Første frøkena tok sitt første skritt på denna tia, så er bare det jeg kan sammenligne med... Så hjelp... Noen flere bebiser som tar det chill??:p
 
Min også ligger godt på gulvet og leker. Strekker seg så vidt opp på armene. Har snudd seg fra rygg til mage og tilbake en stund nå da. Og er nok på god vei til å ville krype men stresser ikke med det ennå:). Han tar det i sitt tempo:)
 
Her e da og ein chill mini!:) Her har da ikkje vore nåken storesøsken,meir to foreldre so e kosesjuk og sånn... Heh..:p
No har ho dei siste vekene virkelig satt fart då! Ho rulla ikkje før i sommar, altså ca 6mnd, og først no har ho begynt å lura litt på å komma seg opp i krabbestilling.. Men då kun i sengo..:p ho har ikkje rulla mykje frå mage te rygg heller..:p men ho kose seg no uansett! ;)
 
Min rulla ved 6 mnd, og ligger ellers bare og spreller :p Er veldig sterk i mageleie da, hadde strake armer da han var bare 2 mndr. Nå er han 7 mnd og jeg håper han snart drar seg framover. Kommer seg i krabbestilling hvis han har godt underlag, men er nok langt unna krabbing enda. Snur seg rundt sin egen akse også.
 
Back
Topp