bare ull til Marsbaby??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Når jeg har handla inn litt klær til lillegutt nå så har jeg ikke kjøpt alt i ull. Har også kjøpt litt bomull og fleece.

Er det sånn at alle klær og bodyer må være ull når han blir født i starten av mars?? Eller funker det med bomull med fleece klær over eller bomullsklær over??

Vi brukte kun ull ! Men så bruker jeg ull året rundt også da..Elsker ull ! [8D][8D]

Er jo ikke sikkert du kan bruke ull på babyen engang [;)] Jeg fikk en kjempevarm gutt med eksem, som bare raste og svetta når han fikk på seg ull  [:)] Han ble født i oktober og har bare brukt bomull. Funker det også [:)][:)]

Så ikke blakk deg heelt på ull klær før ungen er født. Og ja, er lurt å ha bomullsklær også [:)]

Da jeg ventet min oktoberbaby kjøpte jeg både ull, bomull og fleece.. [:)]
Ull er jo godt og varmt, men ikke nødvendig å ha på hele tiden.. (Syns ikke jeg da.. )
Bomull er godt for huden om babyen kanskje er varm av seg, får eksem og lignende.. Da er det ikke alltid godt å ha på ulltøy.

jeg fødte i oktober, har ikke brukt ull før NÅ

Ja ok, da vet jeg at ikke ungen kommer til å fryse liksom av klærne jeg har kjøpt[:)]

Er veldig fan av fleece.. elsker det stoffet.. så da holder det kanskje med bomull under.. så sant han ikke skal være mye ute da. Da er det nok greit med ull.

Jeg fikk 22 mars i år, hadde noe ull og noe bommull. Bare husk at du ender opp med å bruke kanskje 4-6 bodyer, og 4-8 uker etterpå er det for lite. Så hold igjen på mengden du handler. [;)]
Vi bruker mye ull, men så har Devold lagerutsalg her i byen.. så det er ca 99,- pr body.

Ok. Da vet jeg det[:)] Vil bare ikke få høre at jeg ikke passer å barnet mitt fordi jeg ikke har på den varmt nok tøy eller no[;)]

vi brukte kjempelite ull på marsbarnet vårt...
hun svettet i ull og hun lå jo uansett nedi voksiposen fram til mai - og der var det godt og varmt uansett klesplagg[:)]

Back
Topp