Bare trist og lei

Plutselig blir vi 5.

Flørter med forumet
Hei!

Er det noen andre som føler det som meg? Jeg er ei jente på 26, som sliter med å være nervøs, deprimert, trist og lei. Jeg finner liksom ingen mening med livet og sliter med å stå opp hver dag. Jeg har ei fantastisk datter, og dette har ingenting med henne og gjøre. Jeg bør jo være glad og lykkelig, og jeg er selvfølgelig overlykkelig over å ha henne... men samtidig har jeg på en måte en stemme i hodet som nekter meg å være glad, lykkelig eller fornøyd.

Neon som føler det som meg?

Jeg har kontaktet psykolog, ventet i over et halvt år. Har blitt fortalt at jeg skal på time i januar... så nå håper jeg på det....
 
Høres akkurat ut som meg det. Føler det sånn jeg også. Har en fantastisk datter, men klarer liksom ikke være happy fordi. Det har ingenting med henne å gjøre. Hvis du vil, så kan du godt sende meg en pm. [:D]
 
Hei...
Leit at du føler deg slik!!!
 
Du kan høre med Samtaletjenesten i din kommune.De kan være greit å kontakte...der skal du få samtale med psykiatrisk sykepleier innen meget kort tid...før du får time til psykolog!!!
 
Hilsen meg...
 
Huff leit å høre at du har det sånn.. Håpløst når man må vente så lenge med å få hjelp når det gjerne er nå man skulle hatt noen som visste råd. Jeg gikk leeeenge til lege med mine problemer før hun skjønte at jeg virkelig slet med meg selv og hadde veldig sterk depresjon. Begeret rant over da jeg var alene i en uke uten samboer og foreldrene mine var også på ferie så hadde INGEN som forsto, jeg tok mot til meg, dro opp på legekontoret, viste dama i skranken armene mine (driver mye med selvskading) og først da skjønte de at det var alvor det jeg hadde prøvd å fortelle de så lenge. At jeg ikke bare hadde en tung dag nå og da.

Det er utrolig dumt at man skal måtte vente så lenge på å få hjelp [&o]

Men du er ikke alene og du har alltids oss her inne, vi vet hva vi prater om ihvertfall og mange av oss har det slik som deg
 
Back
Topp