Bare tre uker igjen til permisjonen starter :)

Nektarin

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Godt at denne uka var kort, for nå begynner jeg å kjenne at jeg er sliten etter endt arbeidsdag. Rygg og bekken verker om det blir mye ståing og gåing, og kynnerene kommer som perler på en snor om jeg begynner å stresse. Men nå er det bare opplæring av min stedfortreder som er igjen, så neste uke håper jeg å bare sitte på stolen ved PCen og vise, svare på spørsmål og snakke i telefonen. Det er ikke bare bare å plukke opp penner som faller ned fra pulten lenger. ;)

Flere som fremdeles er i full jobb? Noen begynner sikkert allerede permisjonen neste uke??
Håper virkelig jeg greier å holde ut de siste dagene som gjenstår. Tenker at jeg heller bruke egenmeldingdager om jeg trenger å hente meg inn igjen fremfor en sykmelding nå helt på tampen.

Flink du er! Jeg gav meg for et par uker siden nettopp av det du ramser opp der og det føltes fantastisk godt å slippe å tenke på jobb nå. Stressnivået og Blodtrykket gikk ned også. Permisjonen begynner i neste uke for min del så var ikke mange ukene jeg gikk på sv.penger :)

Jeg jobber fullt fremdeles, men kjenner det etter endt arbeidsdag og spesielt når man henter en annen i barnehagen også. Siste arbeidsdag er 28.januar, tiden går fort :)

fra app'en

Jeg har 20% sykemelding, så jobber 4 dager per uke. Kjenner jeg er veldig sliten for tiden, så det er mulig jeg må be fastlegen om å øke sykemeldingsprosenten noe etterhvert. Håper å være i delvis jobb frem til permisjonen starter om 4 uker.

Jeg er også i full jobb. 4 uker igjen til permisjon. Merker det gått i bekken/rygg hvis det har vært en stressende dag.

Jeg jobber også fullt fremdeles. Går ganske greit- men kjenner jeg begynner å bli sliten nå. Har 3, 5 uker igjen på jobb.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Er blitt 50% sykemeldt nå, har virkelig kjent nå mot slutten at det ikke er bare-bare å være gravid sykepleier i 3-delt turnus!

Back
Topp