Godt at denne uka var kort, for nå begynner jeg å kjenne at jeg er sliten etter endt arbeidsdag. Rygg og bekken verker om det blir mye ståing og gåing, og kynnerene kommer som perler på en snor om jeg begynner å stresse. Men nå er det bare opplæring av min stedfortreder som er igjen, så neste uke håper jeg å bare sitte på stolen ved PCen og vise, svare på spørsmål og snakke i telefonen. Det er ikke bare bare å plukke opp penner som faller ned fra pulten lenger.
Flere som fremdeles er i full jobb? Noen begynner sikkert allerede permisjonen neste uke??
Håper virkelig jeg greier å holde ut de siste dagene som gjenstår. Tenker at jeg heller bruke egenmeldingdager om jeg trenger å hente meg inn igjen fremfor en sykmelding nå helt på tampen.
Flere som fremdeles er i full jobb? Noen begynner sikkert allerede permisjonen neste uke??
Håper virkelig jeg greier å holde ut de siste dagene som gjenstår. Tenker at jeg heller bruke egenmeldingdager om jeg trenger å hente meg inn igjen fremfor en sykmelding nå helt på tampen.