Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Altså hun går når hun holder seg fast men hun tør ikke å slippe taket. Jeg ser hun har veeeldig lyst for tiden men så blir det skummelt og hun setter seg ned. Men er Thea den eneste?
Crazybaby er nettopp begynt å gå, 24. juni, ikke så lenge siden, altså. Alt innenfor 18 mnder er normalt. Ikke bekymre deg hvis du gjør det. Det skjer helt plutselig - når du minst aner det. Og så er det nok flere som ikke går enda.
Nei, bekymre meg gjør jeg ikke.
Jeg bare håper hu går innen en mnd egentlig, sånn med tanke på at ikke de små fingrene skal bli tråkka på av alle de andre barna som kan gå.
Men sånn utover det så stresser jeg hverken med det ene eller det andre, for hu er bare litt pysete på akkurat det :)
Småen går heller ikke. Han har all verdens med tid virker det som. Går alene når han holder seg i ting, en hånd og to hender + noen skritt alene har han tatt da :):) Men at han er 18 mnd om 1 uke og ikke går ennå, det bekymrer meg ikke for jeg tenker at det kommer når det kommer :) Skal på helsestasjonen neste uke på 18 mnd kontroll og om de sier noe på det så får de heller bare gjøre det :)
Julie går ikke alene .. ho har tatt noen skritt alene da , og går som bare det hvis vi bare holder ho i en finger .. snakka litt med hs om det , og ho mente at ho kan gå, men vil/ tørr ikke slippe taket .. så vi skulle la være å mase på ho om det , så går ho nok snart mer ..
Eg tenket r kom til å gå like fort som broren som gjekk når han var 12 mnd men nei, 1 juli kan eg vel sei at ho slepte seg og gjekk 7-8 m men ho set seg fort ned att sjølv om eg ser ho går meir og meir no. Snakte med hs om det forrige kontroll men det var heilt normalt og ho sa at det ofte var foreldra som var mest bekymra. R har ein gutt på avd si som er født i des og han går ikkje enda så normalen er ganske vid.