bare spørre om noe

Bina

Pine Bina
VIP
Skal det fortsatt stikke i livmoren etter SA? Blødningene har blitt mindre , smertene er borte men det stikker i livmora [&:] noen som vet?

veit ikke.. men dytter for at noen kan svare. [:)]
men kanskje det ikke var en SA??

Jeg vet ikke, Begynner jo å lure når jeg kjenner det begynner å stikke litt igjen da [&:] Men skal uansett til GU og sjekke for sikkerhets skyld

for at spiren har klort seg fast hos deg da [:)][:)]

Har jo ingen symtomer lenger bortsett fra at jeg er uggen. Merkelig dette her, før har jeg ikke vært i tvil når jeg har blødd, men nå er jeg usikker på ALT. Var det SA, kjemisk ,Mensen er jeg fortsatt gravid?!?!?! Blir helt tullete

ja, eg skjønner deg godt.. vet åssen det er.. men eg har stoppet helt opp med blødningen min da.. å har enda symptomer.. er kvalm om dagen, slapp og når eg ser noe som bare er litt trist, så skal man tro at eg skal grine meg ihjel :p slik som i går så eg egentlig bare ett klipp i fra ett bryllup, å tårene mine rant som F [8D]

ååååh, nå håper jeg kjempemye at spiren sitter fast fortsatt!!! Men huff, må jo være veldig forvirrende for deg stakkars[:(]
*trøsteklem*

Ikke godt å si. Er nok best å få det sjekket hos gyn, så får du et skikkelig svar. Krysser fingrene for at et lite nurk klorer seg fast der inne jeg [:)] 

Sniker...

Jeg har følt murringer/stikninger helt siden jeg ble gravid og mista i februar. Men, om det er normalt vet jeg ikke... Har ikke vært på gu eller ul etter SAèn.

Men, håper du finner ut av det.

Tok test i går som ble helt negativ, stikkingene ga seg like fort som de kom, så det er nok ikke noe mer håp for at den har klort seg fast. Da satser vi på Desember :)
Lykke til videre med spirenurka deres

Back
Topp