Bare sniker meg sånn forsiktig innom her... :)

En tråd i 'Desember 2013' startet av Frøken Ustrøken, 6 Apr 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Frøken Ustrøken Gift med forumet

Hihi, da får jeg si takk-takk-takk, da! :D Har du det også, altså? Har aldri kjent noe sånt før jeg, merkelig følelse! :p Kan jo være lov å håpe på at det er noe da ;) Tester igjen på tirsdag med CB digital, om tr ikke har kommet til da! (Kommer sikkert ikke til å klare å holde meg til da, men verdt et forsøk! ;) ) Da er jeg jo 19 dpo, så det burde vel slå ut da! ;)

2. Little Jo Flørter med forumet

Åhh, så spennende!

3. Frøken Ustrøken Gift med forumet

:D :D :D

4. Noelle Februar 2014 Februar 2014 - Skjult forum Novembergull 2017

Masse lykke til! Jeg fikk positiv test først i dag etter et utall negative. Har regnet meg ut at jeg gikk over i syvende uke i går, så noen må bare vente litt lenger enn andre på å få det bekreftet :)

5. Frøken Ustrøken Gift med forumet

Oi, såpass ja! :) Gratulerer så mye med spire i magen! :D Får nok bare smøre meg med en god dose tålmodighet og se hva som skjer ;)

6. Frøken Ustrøken Gift med forumet

Fremdeles ingen forandring her... Ingen tr og heller ingen positiv test... Var hos legen før i dag av andre årsaker, og da nevnte jeg det for henne. Vi ble da enige om at jeg skulle fortsette å teste hjemme fram til fredag, og dersom jeg hverken har fått tr eller pos. test til da, så skulle jeg komme inn til blodprøver :)

7. Noelle Februar 2014 Februar 2014 - Skjult forum Novembergull 2017

Jeg krysser fingrene for to streker!

8. Frøken Ustrøken Gift med forumet

Takktakk! :D Krysser fingra hver dag her jeg, tenkte å ta en digital enten i morra eller onsdag om tr fremdeles holder seg unna ;)

9. Noelle Februar 2014 Februar 2014 - Skjult forum Novembergull 2017

Du må holde oss oppdatert :) Håper du slipper å gå lenge og vente i uvisshet.

10. Frøken Ustrøken Gift med forumet

Det skal jeg gjøre :) Jaa, håper det jeg og! Er liksom så "kjedelig" å ikke vite :p

11. Frøken Ustrøken Gift med forumet

Fremdeles ingen tr i sikte, men heller ikke positiv test!! :angry1 Skal kjøpe Doc Morris-tester i morra å ta det, for nå begynner det å gå meg på nervene her å ikke få noe klart svar! :p Har testet med strimler både i går og i dag, og kan etter 5 min se en svaaaaak strek (fikk dessverre ikke med streken på bilde når jeg prøvde å ta bilde av testen). Mulig jeg bare innbiller meg streken også, men kan ikke skjønne hvorfor tr snart er ei uke forsinka..! :confused: Jeg har da alltid stabile sykluser, så skjønner ikke noe... HÅPER jeg kan hoppe inn her snart, altså! :D Krysser fingrene fremdeles!

12. Amelia Bedelia Elsker forumet

Skjønner det er slitsomt å ikke vite noe.. Ikke lenge til fredag nå da.. Får håpe testen blir helt positiv imorgen :)

• Liker Liker x 1
  13. Babyboom Forumet er livet *MIA*

en strek er jo en strek ;) fikk du opp to streker ?

14. Frøken Ustrøken Gift med forumet

Hehe, jaa, men er i grunnen redd øya mine lyver! :p Ja, hvis man skal si den übersvake er en strek, så ble det to, ja ;)

15. Frøken Ustrøken Gift med forumet

Håper på det, ja! :) Er ikke lenge til fredag, men hjelpes som jeg er redd blodprøver, så håper det kommer strek før fredag, for å si det sånn! :p

16. PrøverPåNummer4 Forelsket i forumet

Jeg hadde en utrasvak en og da jeg begynte å teste!
    Jeg tror dere har klart det denne mnd :)

17. Frøken Ustrøken Gift med forumet

Ååh, takk for støtten! :) Krysser fingra hardt inntil det blir sterk strek! ;)

18. missi12 Elsker forumet

Krysser alt for at streken er sterkere om noen dager :D Håååper du kommer inn her :)

19. Frøken Ustrøken Gift med forumet

Takk for det!! :D Jo flere som krysser, jo bedre er det! ;)

• Enig Enig x 1
  20. Frøken Ustrøken Gift med forumet

Da var visst håpet om desemberbaby over for min del :( Helt uten forvarsel, så kom tanta med et voldsomt BRAK i dagtidlig, og jeg blør noe hinsides! :confused: Ei uke forsinka.. Blæh! Men jeg ønsker dere alle MASSE LYKKE TIL med graviditeten, håper spirene deres klorer seg fast og blir store og fine før de finner veien ut til verden i desember! :)

Del denne siden