Bare søl...

x1xKarena

Flørter med forumet
Dette er sikkert litt dumt, men det er så mye søl med ammingen. Jeg føler at jeg er den eneste. Jeg fyller en hel kopp på det brystet hun ikke sutter på. Dessuten har jeg fyllt flere kluter og kanskje hele jenta med morsmelk før hun er mett. [;)] Lurer på om det er flere som opplever det samme?

ikke så ille som det nei, men jeg må ofte legge en godt brettet gulpeklut for å fange søl, og den blir rimelig våt....betyr nok bare at du har god utdrivelse og er ei flott melkemaskin det[;)]

Ja da, er sånn her også! (og det skal vi nok bare være glade for! da har vi nok melk!)[;)]

Har akkurat samme problem! Føler også at melka kommer alt for fort, så han klarer ikke å svelge fort nok.

Jammen godt å høre at det er flere. Er ikke alltid like morsomt å amme på offentlige steder heller når det er slik. Jeg har kjøpt slike kopper som samler opp melka på det andre brystet, men det blir liksom noe ekstra å drasse med det også. Men.. jeg skal jo ikke klage. Det betyr jo som dere sier at jeg har et luksusproblem[;)]

Back
Topp