føler meg plutselig ikke så gravid mere. Har ikke stikking og murring i magen. Er 5+3 i dag. Kan det gå over? Husker ikke fra mine to tidligere svangerskap
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skal 21.august. Da er jeg 6+5.det varierer veldig fra dag til dag Sannsynligvis ikke noe å bekymre seg over!
Skal du snart på tul?
Da får du hvertfall svar på om alt er fint om litt over en uke så lenge du ikke blør store mengder og har sterke smerter ville jeg ikke ha bekymret meg.Skal 21.august. Da er jeg 6+5.
Blør ikke noe og har ikke sterke smerter. Har fått tilbake stikking og sånn strekk nu. Måtte bare opp i litt aktivitetDa får du hvertfall svar på om alt er fint om litt over en uke så lenge du ikke blør store mengder og har sterke smerter ville jeg ikke ha bekymret meg.
Mine nippler er så ømme som jeg ikke husker de har vært de forje svangerskapene. Og mørk, kjempe mørk, jeg er jo egentlig rosaSniker fra mars hos meg forsvant stikkningene rundt uke 6-7 (tror jeg) hatt strekkninger en sjelden gang men var på tul 8+6 og alt var fint. Er nå 10+0 og har lite strekninger , men fortsatt kvalm så bekymrer meg ikke
Mine nippler er så ømme som jeg ikke husker de har vært de forje svangerskapene. Og mørk, kjempe mørk, jeg er jo egentlig rosa