Bare så glad i dag

Love4two

Forumet er livet
Nydelig vårvær her på østlandet og det blir en jo så i godt humør av [:)] Koselig tid å være gravid på synes jeg. Satt utepå balkongem i sola og smilte når lillemor koste seg i magen [:)] Deilig å kjenne at hun rører på seg. Hun har begynt å presse litt på ribbena, men når jeg har det bra så har hun det bra også. Så i dag har vi begge hatt en fiiiiiin dag [:)][:)][:)]

[:D]ja det kan eg godt forstå..vakkert ver er godt for vakre kvinner(les: gravide)[:D][:D]
elsker sol og sommer..og syns også at det er fint å gå med mage!!![;)][;)]

Samme her. Er så glad og lykkelig for tiden[:D] Godt å høre at flere føler det samme.

Har forresten et ekstremt reirbygger-instinkt for tiden. Rydder og vasker over alt.

Hilsen meg- 30+1

Jeg er så lykkelig jeg også! Nyter hver en dag..men blir litt satt ut av denne eksamenstiden som nermer seg da...!! Kos

[:)][:)][:)] Så koselig at vi er flere fornøyde gravide [:)][:)][:)]
Har roet meg litt i redebyggingen. Tror jeg startet litt tidlig, så nå mangler vi liksom ikke så mye [:)][&o] Det viktigste å få i hus er stellebordet.
Hadde besøk av ei venninne som gir meg så utrolig mye energi ved sitt nærvær at selv en sliten gravid kvinne kan sprudle da [:)][:D]

Da satt vi nok og koste oss på hver vår balkong i nabolaget!
Det var fantastisk delilig her i dag.......
Jeg sitter å titter ned på pikene på hjørnet og gleder meg til å sitte der med barnevogn til sensommeren...(om det er plass til den da blant alle de andre barnevognene...)

Hehehehe.... [:D][:D][:D]
Pikene på hjørnet er jo alltid så fult av barnevogner så vi får se om vi ikke kan snike oss inn mellom de andre vognene [:)] Der er det deilig på ettermidagene altså.
Endelig litt sommervarme altså [:)][:)][:)]

Back
Topp