Bare så dere vet det

Vand

Forumet er livet
Så snødde det 45 cm på TRE timer her i dag! [:o][:o][:o] mellom kl 08-11 var det helt hvitt overalt, bilene satte seg fast, vi måtte grynne i snøen uansett hvor vi skulle inn! [&:]

Ikke like moro å jobbe i hj.spl[&:]

Oisann.....[&:] Kjøre forsiktig da Vandalen vår[:)]

ORIGINAL: Buble

Oisann.....[&:] Kjøre forsiktig da Vandalen vår[:)]

Kommunen har kjøpt inn DRITTBILER til oss, så det er faktisk ikke mye moro! [:'(]

Sliten i dag pga all kjøringen, sitte-fastingen, dytte biler og grynne[:'(]

Men takk for "bekymringen"! [;)]

ORIGINAL: *Maik1*

Eg veit d!

[:'(][:'(][:'(] sei eg bære! [;)]

Oi så pass [&:] Ikke noe mere kræsjing da Vand [8D]

Oj.. Det var mye! Sikkert normalt for dere nesten. Men håper det snart kommer snø her og. Men trenger ikke komme så mye på en gang! 

ORIGINAL: Lene1986

Oj.. Det var mye! Sikkert normalt for dere nesten. Men håper det snart kommer snø her og. Men trenger ikke komme så mye på en gang! 

normalt og normalt.... langt i fra første gang det har skjedd, men vi blir like overrasket hver gang det kommer så mye snø på så kort tid[&:][8D]

oi! det var mye på en gang.

rakk dere alle de gamle? Måtte du jobbe overtid?

ORIGINAL: TauZa

oi! det var mye på en gang.

rakk dere alle de gamle? Måtte du jobbe overtid?

(Måååå bare si det: hjemmesykepleien har langt i fra bare gamle mennesker[;)] alt fra 4 mnd til 96 år[;)])

Joda, rakk det jo... Men ting tar jo tiiiiiiiiiiiid når man sliter så mye med bilene! En dame fikk ikke morgenmedisin før kl 12, og det blir det skrevet avvik på! [;)]

ja.. jeg vet jo egentlig det.. men regner med at hovedtyngden er de eldre.. Var hjemmesykepleien som hadde medisinansvaret på barneboligen der jeg jobba tidligere. 

Back
Topp