Bare SÅ sliten...

Jea_3

Flørter med forumet
Sukk!

Nå er det min tur til å bare klage litte gran fordi jeg er bare så utrolig trøtt HELE tiden! Husker jeg var mye trøtt med førstemann også, men nå erd et bare helt ekstremt. Heldigvis er mannen hjemme for tiden (reiser MYE i jobben), men selv om jeg da får en ettermiddagslur på hele 2 timer fungere jeg ikke.

Pga andre ting er jeg sykemeldt 50 % denne og neste uke. Forstår ikke hvordan jeg skulle få til å jobbe noe mer akkurat nå, så sånn sett passer det veldig bra.

Flere som har det slik?

Føler nesten at jeg må ta det opp med jordmor neste gang (ikke før i slutten av mnd..), for begynner jo nesten å lure på om jeg mangler noe siden jeg er SÅ trøtt for tiden...

Huff jeg føler med deg. Er ganske trøtt og sliten selv, er student med deltidsjobb, så de dagene jeg har fri fra jobb er gull verdt. Skal bli så deilig med ferie. 

Huff. Ikke noe morro å være så trøtt. Var veldig trøtt med andremann og det var ikke noe stas. Men har du sjekket jernlageret ditt hos legen? Man kan bli veldig trøtt ved lavt jernlager.

Jeg føler med deg, kjenner selv at det tar på med en syk mann ( han er ingen syterompe, stikk motsatt egentlig, må lese ansikt uttrykk og mase for å få bekreftet et : "Ja, det er vondt" Han kan ikke løfte mer enn 5kg og med 3 gutter som delvis må bæres ( opptil 33kg) en trang leil. svigermor bort reist og jeg som delvis går på skole.. kjenner jeg er glad jeg ikke skal på jobb i tillegg.. men savner en jobb å gå til.. Men heldigvis, ikke akkuratt nå...

Takk for mange fine svar :D

Ser ut som jeg ikke er den eneste som har det litt slitsomt for tiden...
Håper det blir bedre for oss alle etterhvert!!

Jeg har tenkt litt på jernlageret, men tok blodbrøver for bare en uke siden uten at jeg har fått svar på at det var noen lave verdier der. Kjenner likevel at det er noe jeg skal ta opp med jordmor neste gang.

Håper dere alle får en fin dag videre ;-)
Jeg har klart å få barnevakt etter bhg i dag, så det skal bli så utrolig godt!!

Back
Topp