bare rot med leger...

TNF

Betatt av forumet
eg var på førstekontroll 14august og fikk beskjed at de sko snakke med sjukehuset om ul til meg, eg ventet i spenning frem til i dag da eg synest det var rart eg ikke hadde fått noe beskjed fra sjukehuset... 16 uker på vei no. ringte legen eg var hos og han hadde ikkje ringt til de... og eg måtte komme til time til fast legen min som ikke hadde tid før om tre uker.. ka gjer eg no? det er jo sånn at en skal ha ul i mellom 17 og 19.... og det e snart det... uff vurdere privat time til ul...[:-] noen som veit hva eg skal gjøre?[8|]

du kan kansje ring dirrekte til sykehuset, eller ta kontakt med jordmora

ORIGINAL: di

du kan kansje ring dirrekte til sykehuset, eller ta kontakt med jordmora

Hadde ringt jordmoren!!! Hun ordner nok fort opp [:D]

Ja hør med jordmor. Du må gjerne gå til privat UL, men du vet, det er kun den på sykehuset som er gjeldende ifht termin/overtidsberegning osv, så du må uansett ditt.

jeg var bare på legekontoret og fiksa det.. de i "luka" fylte ut skjemaet og skulle få legen til å skrive under... syns faktisk du har rett på å få skviiisa inn en time for å få UL jeg da....[:)]

snakket med jordmora, før eg ringte til legen.. og ho mente eg sko ringe til legen. men eg får ringe til kvinne klinikken eller jordmor igjen.. får se hvor dette ender..[:-]

Back
Topp