PhillipOgLeah
Elsker forumet
som jeg har skrevet her for i mnd siden at jeg fikk tlf fra nav at jenta som jeg fødte 19 januar hadde sykehuset glemt å sendte ut fødsels mld til folkeregister så jeg ringte samme dag til sykehuset og sa dem måtte sendte ut fødsels mld til folkeregister sånn at jeg får personnummer og barnetrygd. men saken står enda der, dem har ikke sendt noe, snakket med føde avd. i går og dem kunne ikke sendte fødsels mld pga ingen de faste ansatte hva på jobb så her er jeg mor til en datter som står ikke på papirene. jeg blir veldig stresset nu, ho må bruke nutramigen og vi skal få det på blå resept men kan ikke få det godkjent det pga ho står ikke på noen papirer, har brukt nu 4000 kr å kjøpe mat til ho. ikke bare det men måtte også utsette dåpen pga man må ha person nummer og sendte til folkeregister om navne valg og det kan vi ikke gjøre før ho er regisrert. på tirsdag april må vi på sykehuset på møte med føde avd. og høre hva dem har tenkt å gjøre om saken våres som står helt fast, ho er 10 uker.