Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
som regel alle har sagt " allerede? " og fått nokon kommentarar som " veit de ikkje kva prevansjon er? " ... synst egentleg da har våre litt unødvendig mykje innblanding her..Melis90 skrev:
som regel alle har sagt " allerede? " og fått nokon kommentarar som " veit de ikkje kva prevansjon er? " ... synst egentleg da har våre litt unødvendig mykje innblanding her..Melis90 skrev:
Det har i grunnen vært litt blandet...Pia84 skrev:
Mange ble nok overasket, for jeg har hele tiden sagt at vi måtte sørge for vårbarn pga mangelen på barnehageplasser...
Mamma spurte så sent som i går om jeg hadde vurdert abort, siden vi får problemer uten bhg og fordi jeg er så dårlig...
Sjefen tok det greit, men bekreftet også min første tanke når jeg testet positivt: der røyk jobben, og det gjør den!
Pia84 skrev:
Sjefen tok det greit, men bekreftet også min første tanke når jeg testet positivt: der røyk jobben, og det gjør den!
Det er fordi jeg bare har ett vikariat, og de vil ikke forlenge det siden jeg er i permisjon når vikariatet går ut...Pia84 skrev:
Hadde jeg ikke vært i permisjon hadde de forsøkt å finne en løsning for meg...
Det eneste hun kunne tilby var ekstravakter/helgevakter.