Bare "murring" på venstre side

Vifvik

Glad i forumet
Sensommerbarna 2016
Sensommerbarna 2019
Har blitt gravid via prøverør. Da jeg stimulerte ble jeg betydelig mer stimulert på venstre side en høyre. Det ble tatt hull på 12 follikler på venstre side og "bare" 7 på høyre side. Etter uttak var jeg øm på venstre side, men tenkte ikke så mye på dette.. Jeg var heldig, og spiren satt allerede på første forsøk :-D Jeg har hele tiden hatt veldig lite plager og symptomer, noe som egentlig er veldig deilig ;-) Var hos legen i går, og det ble tatt ny test, og jeg er fortsatt gravid. Er 7+0 i dag. Det eneste som bekymrer meg er at jeg kun kjenner murring på venstre side. Er så redd for at det har festet seg utenfor livmoren.. :-/ Flere enn meg som kun kjenner noe på en side?

Du har ikke vært på ul enda? Eller skal du det snart? Enste måten å sjekke om graviditeten er på rett sted. Men jeg tror ganske sikkert at du ikke ville kommet til uke 7 med en graviditet utenfor livmor uten å ha sterke smerter.

Jeg kjenner stikninger på begge sider, men jeg fikk ut bare 3+4 egg, så hadde ingen plager etter uttak. Kan godt tenkes at du kjenner det etter å ha tatt ut så mange på en side!:-)

Du har ikke vært på ul enda? Eller skal du det snart? Enste måten å sjekke om graviditeten er på rett sted. Men jeg tror ganske sikkert at du ikke ville kommet til uke 7 med en graviditet utenfor livmor uten å ha sterke smerter.

Jeg kjenner stikninger på begge sider, men jeg fikk ut bare 3+4 egg, så hadde ingen plager etter uttak. Kan godt tenkes at du kjenner det etter å ha tatt ut så mange på en side!:-)
Nei, ikke vært på ultralyd enda.. Skulle egentlig neste uke, men da var det fullt, så skal om 2 uker..

Jeg har jo ikke direkte vondt, bare litt øm eller murring. Men blir jo selvfølgelig litt bekymret :$ Så håper at det bare er bekymringer og ikke noe mer :-)

Jeg har også mest stikking på venstre side. Kan ha noe med uttaket, eller at du bare er mer følsom på venstre side. Tror også du hadde hatt betydelig mer smerter om det hadde festet seg utenfor livmoren. I tillegg er det vel vanlig at man har unormal høy HCG om det fester seg utenfor livmoren.

Jeg har også mest stikking på venstre side. Kan ha noe med uttaket, eller at du bare er mer følsom på venstre side. Tror også du hadde hatt betydelig mer smerter om det hadde festet seg utenfor livmoren. I tillegg er det vel vanlig at man har unormal høy HCG om det fester seg utenfor livmoren.
Da får jeg bare satse på at alt er bra og vente til jeg skal på ultralyd om to uker :-) Godt å høre at det ikke bare er meg som har stikking på en side!

Siden du er 7+0 og ikkje har uendelige smerter eller allerede innlagt for sprukken eggstokk, så er du ganske safe ;)

Da får jeg bare satse på at alt er bra og vente til jeg skal på ultralyd om to uker :) Godt å høre at det ikke bare er meg som har stikking på en side!

Ja, men skjønner bekymringen din;). Er ikke enkelt å være gravid, litt ekstra utfordrende når det er prøverør:rolleyes:

Tror ikke du trenger å bekymre deg. Du hadde visst det dersom du var gravid utenfor livmoren. Venninna mi var det, og fikk grusomme smerter som man ikke kunne ta feil av.

Ja, men skjønner bekymringen din;). Er ikke enkelt å være gravid, litt ekstra utfordrende når det er prøverør:rolleyes:
Ja, tror man blir litt ekstra koko når man har prøvd så lenge og "jobbet så hardt" for det :-P

Ja, tror man blir litt ekstra koko når man har prøvd så lenge og "jobbet så hardt" for det :p

Ja jeg er hvertfall litt koko:hilarious:. Er noe med at man vet at om det skulle gå galt er det ikke bare å hive seg rundt å prøve i neste syklus:hungry::p

Back
Topp