bare meg?

småbarnsmamma

Glad i forumet
var skikkelig gravid, og symptomer og 100% sikker på at det er en gutt,

allt har forsvunne, bare en mage her, men ingen gravid følelser i det hele tatt[:(] er 13+3...... og vill gjerne føle meg gravid igjen....
men hvorfor er allt bare forsvunne, tegn på at noe er feil!!![:(][:(][:(][:(]
snufs...

Jeg har det også sånn, og har hatt det sånn fra uke 9 - da forsvant trøttheten! Legen min sa at det er noe som er POSITIVT egentlig - at man er i fin form og ikke har noen spesielle plager:) Det tyder på at babyen er frisk og har det bra:) Så dette skal du bare være glad for!!:) Kos deg med gravititeten og nyt svangerskapet!:)

[:D][:D][:D][:D]
håper det stemmer.... allt var jo iorden hos legen men fikk ikke høre hjerte[:(]
bestillt meg hjertemonitor, (tror det heter d)
venter spent......[:o]
men er trist og ikke ha noe gravid følelse, angrer på at eg har fortalt det, tilfelle det er noe som ikke er iorden( sikkert bare hormonene dette)

hehe ja det er sikkert bare hormonene:) Kjenner meg veldig igjen:) De fant ikke hjertelyden hos meg heller sist, da var jeg 16+2..Men skal til jordmor igjen til uken - håper de finner den da. Er nok kanskje ikke så lett å få graviditets-følelsen før man får større mage og begynner å kjenne liv. Lykke til og prøv og NYT at du ikke har plager med graviditeten, fordi det er det Mange som har!:)

ja off føler med alle som er mye plaget, var det sist gang....
er du ikke litt redd.... siden de ikke fant hjertelyd, de prøvde ikke på meg en gang!!
ps.... magen er her, bare hodet som ikke følger med[:@]

Har det sånn nå jeg å,kan bli litt små kvalm,men det er ikke ofte.Legen hørte heller ikke etter hjertet nå,så sa jeg at jeg skulle kjøpe meg sånn hjerte måler,å da sa hun at det var det mange som hadde kjøpt,men så lenge man ikke vet hva som er normal hjerte lyd eller noe sånt så skulle man ikke gå ut i fra det.Det som er viktigst er ultralyden sa hun..Hmm jaja synes disse legene sier mye forskjellig jeg.

hehe nei jeg er ikke redd selvom de ikke fant hjertelyden. Hva skal jeg være redd for? At det ikke er noe liv inni der? Hadde det ikke vært det tror jeg kroppen hadde reagert og jeg hadde følt meg mye dårligere. Nå er jeg i toppform, ikke hatt noen blødninger, magen vokser, og jeg lever sunt:) Tror babyen koser seg der inne jeg, og har det kjempebra:) Mulig jeg har bakovervendt livmor,og ungen ligger langt bak/inn derfor de ikke fant hjertelyden, eller at jeg ikke er så langt på vei som jeg tror. Ikke hos alle de finner hjertelyden første gang, så det er ingen grunn til bekymring. God helg!!!:):)

Jeg hadde også ganske lite symtomer og var veldig bekymret over det....
Vær heller Glad for at du slipper noen plager og kan koze deg... [:D]

har heller ingen gravid symtomer utenom en ganske stor mage å nån spark.
har ikkje hadd sånne andre symtoma eller plaga sia rundt uke 10

Back
Topp