Bare meg ?

Rosinbolle

Andre møte med forumet
Synes det er så ufattelig stor forskjell å ha små barn og ungdom i hus. Fy søren, ville heller ha hatt 5 treåringer istede for to ungdommer i hus. Det kreves mye jo gamlere de blir.Utstyr og klær blir jo dobbelt så dyrt. Flere som er i den samme situasjon. ?
Hilsen hun med 2 hormontroll i hus Gled dere
 
Synes det er så ufattelig stor forskjell å ha små barn og ungdom i hus. Fy søren, ville heller ha hatt 5 treåringer istede for to ungdommer i hus. Det kreves mye jo gamlere de blir.Utstyr og klær blir jo dobbelt så dyrt. Flere som er i den samme situasjon. ?
Hilsen hun med 2 hormontroll i hus Gled dere

Ja klær, utstyr og aktiviteter koster jo en formue
 
Men tror jeg står over 5 3åringer altså :laughing001
 
Ja klær, utstyr og aktiviteter koster jo en formue

Nå er vi jo to om det økonomisk men uansett så syns jeg alt er kostbart. Med en attpåklatt til, og vi har gitt bort alt av klær og utstyr. Vi er litt i tenkeboksen faktisk om hva vi skal gjøre. Mannen er fornøyd med de barna vi har, forsovidt enig i det.. alt blir jo bare dyrere og dyrere.De skal jo følges opp også. I hjerte er det plass til flere men
Tiden vil vise.
 
Jeg har heldigvis tatt vare på det meste av både utstyr og klær å det angrer jeg ikke på. Uheldigvis kvittet meg med endel klær etter hun siste fordi jeg ikke skulle ha flere. Men får heldigvis låne mye etter tantebarnet mitt. Jeg må jo forsvare alt på ei inntekt så greit å kunne låne/arve da. Skal sterilisere meg etter denne da for da er det full stopp, som du sier så skal de jo følges opp alle sammen så da holder det med 4 barn her når jeg er alene ❤
 
UOTE="Friluftslivmamma_3, post: 27302220, member: 12094"]Jeg har heldigvis tatt vare på det meste av både utstyr og klær å det angrer jeg ikke på. Uheldigvis kvittet meg med endel klær etter hun siste fordi jeg ikke skulle ha flere. Men får heldigvis låne mye etter tantebarnet mitt. Jeg må jo forsvare alt på ei inntekt så greit å kunne låne/arve da. Skal sterilisere meg etter denne da for da er det full stopp, som du sier så skal de jo følges opp alle sammen så da holder det med 4 barn her når jeg er alene ❤[/QUOTE]

Oi, alene med fire barn ? Hvordan klarer du ? Hva med far ? Ikke inn i bilde ? Lurt å få låne da :)
 
Back
Topp