Firstimemother
Forelsket i forumet
Er det bare meg eller har denne forumet blitt mitt mest besøkte side fritidssted*
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, neida! Er blitt ganske så avhengig selv. Skulle egentlig ha skrevet på noen oppgaver jeg må ha klart til den 8.juni, men det er skikkelig tiltak når man kan snike seg inn her istede
Flere det ja. Godt å ha noen når det skal være så hemmelig ut i den virkelige verden enda
Hehe, neida! Er blitt ganske så avhengig selv. Skulle egentlig ha skrevet på noen oppgaver jeg må ha klart til den 8.juni, men det er skikkelig tiltak når man kan snike seg inn her istede
Hehe, takk Det går gradvis fremover, men åh... Så kjedelig å gjøre istedenfor og sitte her!Hehe utrolig fristende å være her ja. Lukke til med oppgaveskriving
Men om man ikke sitter her så dagdrømmer man allikevel om graviditeten og alle spørsmål og bekymringer rundt det Så da kan man like gjerne gå inn her og kanskje få noen beroligende ord fra andre i samme situasjonJobber med bachelor selv, og dette forumet gir litt flere pauser en stengt tatt nødvendig
Men om man ikke sitter her så dagdrømmer man allikevel om graviditeten og alle spørsmål og bekymringer rundt det Så da kan man like gjerne gå inn her og kanskje få noen beroligende ord fra andre i samme situasjon
Hehe, jeg oxo!Men jeg skulle ha skrevet litt mer enn jeg har tatt pauser
Men om man ikke sitter her så dagdrømmer man allikevel om graviditeten og alle spørsmål og bekymringer rundt det Så da kan man like gjerne gå inn her og kanskje få noen beroligende ord fra andre i samme situasjon