Bare meg??

Bringebær

Gift med forumet
Da mensen ikke som på ikm og jeg testet to dager etter var testen fra billigtester positiv. Hadde en til billigsrimmel liggende så tok denne også og den var også super positiv. Og dette er det jeg har testet. ingen test hos lege eller digitaltest hjemme. Bare meg som har testet en eller to ganger med billigtester og stolt på dette? :)

Fikk test på legekontoret som viste seg å være negativ. Ble så skuffet da hun sa det, for kjente jo at noe var på ferde i kroppen. Pluss mensen var sen. Tok en av de billigste cb, samme dag på kvelden å den var positiv :) tok en ny nå for 3 dager siden bare for å være sikker til første legetime. Om det nå skulle vist seg å være negativ hehe

Har testet en gang og stolt på det:) blir bra lang i maska hvis kvalmen og magen er innbilning;)

leverte inn en urinprøve på legekontoret som var negativ nesten 2 uker etter ikm, som var negativ.
etter noen dager tok jeg en test selv hjemme som var positiv,og to til senere :)
Har ikke tatt noen flere tester hos lege,og egentlig ikke fått det bekreftet på noen annen måte enn di testene jeg tok selv... og pga det har jeg dager der jeg tror jeg bare innbiller meg en graviditet :p hehe... gleder meg til i neste uke da vi skal til jm og høre hjertelyden (hvis vi finner den),så jeg får en bekreftelse! :)

Har kun testet hjemme, har hverken vært hos lege eller jordmor enda...

Jeg har kun tatt en rfsu test her hjemme , å test streka var like tydelig som kontroll streka. Så stoler på det ;)

Stoler på clearblue og de to billig testene jeg tok bare for å se om de virka :)

Har alltid testet negativt med billig-tester, fordi da har jo mensen kommet til slutt... : ) Jeg spanderte aldri "ordentlige" tester når jeg var litt usikker men mensen var sein.

Jeg har vært til første kontroll hos lege, jeg regner med de tok en graviditetstest av urinprøven.

Med førstemann tok jeg to tester hjemme og var fornøyd med det, med andre testet jeg flere ganger og da jeg mistet i høst testet jeg masse (de ble ikke sterkere, heller svakere), denne gangen testet jeg med to billigtester og to digitale med ukeindikator, første viste 2-3 og så ville jeg se at den viste 3+ før jeg fortalte det til familien i jula :)

Jeg testet med clearblue digital ukeindikator søndag og skulle hatt mensen om fredagen. Den var positiv rett etter den var tatt og tok en når jeg kom hjem å med cb kryss test og den var å positiv :-):-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Samme her, jeg har bare tatt en strimmeltest og en stav test fra billigtester. Jeg testet dagen etter IKM... Rener med kvalmen og den sinnsyke trøttheten er tegn nok på graviditet...! :)

Testet med rfsu.. Første var negativ.. Så en positiv.. Tok til slutt en clear blue med uke indikator som viste 3+ . Av en eller annen grunn så stoler jeg mest på clear blue sine tester :p ;)

har bare testet hjemme. Kjøpte på apoteket, ca 4 stk som viste 2 streker, og streken har blitt sterkere. Har vert hos jm, men hun lyttet ikke etter hjertelyd da det er for tidlig, men har blitt henvist til tidlig ul ;)

Tok en hjemmetest og hadde med urinprøve hos legen i dag:)

Back
Topp