Bare meg??

Hei Linne Christine :) Jeg har ei jente på 15 år og en sønn på nøyaktig 16 mnd yngre... dattra mi var ikke mer enn 3 uker da jeg ville ha en til... hehehe  så du er ikke alene om det :) syntes det har vært noen slitsomme år (men jeg har vært alene siden minstemann var 1 år, nå er jeg i et nytt forhold, 33 år og vi ønsker oss barn i sammen, og venter veldig spent på det som kommer... syntes du skal følge din egen magefølelse jeg, ikke tenk på hva andre mener, men selvfølgelig en fordel at mannen din er enig da ;) Lykke til!!

Linn Christine skrev:
Gollemor: Jeg fikk kranglet meg til fødsel, fordi jeg følte at keisersnitt ikke var noe alternativ denne gangen, jeg har alltid hatt lyst til å føde normalt, så var en evig kamp skal jeg si deg.

Men de passet ekstra godt på meg under fødselen, så sa de at jeg ikke måtte ligge for lenge, d gjorde jeg ikke, fra jeg var i aktiv fødsel til gutten var ute gikk d knappe to timer :)

Aha!
skjønner :)

Åh, du er vel søt :) <3
Ja mannen er overtalt, men man blir ikke prøvere før Mai neste år :)
Vil ha ett par år mellom de to minste :)

Håper virkelig dere får ønsket deres oppfyldt snart :)
Masse lykke til med prøveperioden

LilleLavendel skrev:

Juliette skrev:
Dette ligger langt utenfor min fatteevne

sign.
hadde ikke vært meg, for å si det sånn!

Ikke meg heller.
6 uker etter fødselen var jeg - pardon my french-  helvetes redd for å bli gravid igjen da vi hadde første sengekosen etter.
Babysjuk 5 uker etter er ren og skjær galskap for meg

Back
Topp