Bare meg?

*IdaTherese*

Elsker forumet
Jeg gleder meg til landstreffet og alt - MEN jeg gruer meg også jeg.. Jeg har ikke møtt noen av dere, og føler litt at alle kjenner hverandre så godt allerede, så det blir skummelt å komme alene på en måte. Gleder meg mest altså[:D]
Noen fler som tenker på det?

Jeg grugleder meg veldig[:)] Jeg har ikke møtt så mange selv,og jeg føler jeg er litt sjenert så det kan nok bli litt flaut og skummelt for min del ihvertfall.
På den andre siden gleder jeg meg VELDIG siden alle jentene her inne er så ufattelig herlige[:D]

Kjenner ikke så mange jeg heller så skjønner hva du mener.. Men heldigvis har jeg noen jeg kan reise dit sammen med på fredag. Da blir det ikke så skummelt å komme aleine de andre dagene

Ååhh..  så godt at det er flere som også gruer seg!!

Jeg har blitt veldig modig her inne, og har blitt flinkere til å tørre å møte folk jeg ikke "kjenner" enn før. Har jobba mye med det i de siste årene.. he-he..
En av mine strategier for å tære å møte folk har vært å invitere til treff hjem til meg.. da kan jeg ikke ombestemme meg liksom..

Jeg er veldig engstelig for å ikke bli likt.  Redd for å si noe dumt, redd for å ikke ha noe morsomt å si, redd for å være kjedelig, redd fordi jeg er tjukk, osv osv...Jobber med det også. ;) 

Jeg forstår at du gruer deg!  Som du sier, så har en del andre møtt hverandre før.    Men jeg har tro på at i denne gjengen så skal ingen bli sittende alene!!! 

Gleder meg til å hilse på deg!  Stor klem

wow litt godt å høre at det er flere enn meg som gruer seg hihi [8D]

jeg gruer meg veldig egentlig, redd for at ingen skal like meg og sånt..
også er jeg veldig sjenert til å begynne med..

meeen, jeg gleder meg veldig også [:D][:D]

Så godt å se at det er flere! Kjenner meg igjen i mye av det du skriver Windy! Gleder meg veldig til å møte dere altså jenter! Blir bra når man først er der og har fått snakket sammen[:D]

ORIGINAL: Windy

Ååhh..  så godt at det er flere som også gruer seg!!

Jeg har blitt veldig modig her inne, og har blitt flinkere til å tørre å møte folk jeg ikke "kjenner" enn før. Har jobba mye med det i de siste årene.. he-he..
En av mine strategier for å tære å møte folk har vært å invitere til treff hjem til meg.. da kan jeg ikke ombestemme meg liksom..

Jeg er veldig engstelig for å ikke bli likt.  Redd for å si noe dumt, redd for å ikke ha noe morsomt å si, redd for å være kjedelig, redd fordi jeg er tjukk, osv osv...Jobber med det også. ;) 

Jeg forstår at du gruer deg!  Som du sier, så har en del andre møtt hverandre før.    Men jeg har tro på at i denne gjengen så skal ingen bli sittende alene!!! 

Gleder meg til å hilse på deg!  Stor klem

Høres akkurat som mine tanker og frykter det der, forferdelig å ha det sånn!
Syns det er så utrolig bra at du tør å dra på landstreffet, du er tøff!
Jeg sitter her og gremmes for at jeg er ei stor pingle, men snapper med meg tipset om å be folk hjem og låner litt av pågangsmotet ditt, så kanskje får jeg møte alle dere flotte jenter neste treff [:)]

jeg og gruer meg, men mest til stresset og peset med mating, pendling osv[8D]
gleder meg til d sosiale, og håper noen liker meg[:)]

Nei, ikke bare deg.
Men du er iallefall så tøff at du reiser.. Det er ikke jeg :)
hehe, det blir sikkert kjeempe bra :D

jeg gleder meg [:D][:D] Men gruer meg også for er egentlig ganske sjenert, fram til jeg kjenner folk [;)] Så veldig glad jeg skal reise sammen med Tasseline [:D]

Jeg og gruer meg litt. Sånne store sosiale treff og begivenheter er ofte litt vanskelig for meg pga jeg er tunghørt og har vanskelig for å høre hva som blir sagt med mye bakgrunnsstøy.

Også er det PTSD'n da, men ikkeno som jeg ikke takler. [;)]

Jeg gruer meg veldig[8|], kjenner agnsten kommer krypende nå som det nærmer seg[&:]
Vet jo at dere ikke er farlige[;)], men likevel går tunga helt i stå når jeg møter nye mennesker....dere aner ikke hvor mye utrolig teit og flaut jeg kan finne på å si når jeg blir nervøs[&o]

Men når jeg blir trygg og varm i trøya klarer jeg ikke styre snakketøyet, da tar jeg helt av

Gleder meg til å treffe dere, og det kjennes litt letter ut nå som jeg ser det er flere som gruer seg litt, hehe[8D]

eg og grue meg litt...;p gruglede meg:) men prøve å ikkje tenka på det....at det komme te å gå så bra :p så nå har eg heller begynnt å grue meg til flyreisen med Imre, om han vil ha melk fra flaska når vi skal lette med flyet.... haha....:P alt vi tenker på:P

Å, kjenner at det er litt bedre når jeg vet at flere gruer seg litt. He he![:)] Vi kommer nok til å ha det kjempekoselig!

Og linnzzz: Flyturen går sikkert helt supert! [:D]

Back
Topp