Bare meg??

KathMor

Forumet er livet
Imageshack funker ikke... må registrere meg for å bruke Direct Link nå [>:]

Dere og??

Får bruke bildet, gjør bre som når jeg kopierr fra face... men irriterende uansett [8D]

Fikk samme beskjed.. [&:]

Men kopier Forum code og klipp ut linken. Lim den inn her som image [:D]

woho[:D]

nåååååååw herlig bilde!!

Ja ok, jeg bare trykka bilde stort, så view info osv osv....

la ut på august ser dere, god morgen fra sykehuset - jadda, ekke noe å lure på! HOMOR ER TRØTT *ler høyt* [8D]

SØTINGER!!!

Og, haha, sånn går jeg også med genseren i dette øyeblikk!!!!!!

*LER HØYT - hahahahahaah det så jeg ikke!!!! Godt jeg vaffal hadde dytta puppen oppi bh´n igjen hahahaha [8D]

Hahaha godt og høre det ikke bare er meg.. Er jammen glad vi bor innerst i en blindvei når jeg sprader rundt her![:D][:D]

ORIGINAL: [Malin]

SØTINGER!!!

Og, haha, sånn går jeg også med genseren i dette øyeblikk!!!!!!

hehehe. her og. [8D][8D] sambo er redd jeg skal glemme genser endag det kommer folk [8D]

HAHA

Gikk faktisk sånn i barnehagen ein dag...og ja...med puppen halvveis ute (glømt å hekte på plass bh`en..)....meeeen under jakka heldigvis[8D]
Fikk verdens dummeste blikk av mannen når eg kom heim og kledde av meg, med kommentaren; "Ke faen...ha du gaott slek?"

ammetåke

ler godt her nå altså ... hehe . 

Bra det er vinter, sier nå jeg, så jeg ikke går på butikken med puppa i friluft
ORIGINAL: [Malin]

Hahaha godt og høre det ikke bare er meg.. Er jammen glad vi bor innerst i en blindvei når jeg sprader rundt her![:D][:D]

Må le nå jeg jenter - geniale vi er [8D] Så det ikke selv på bildet en gang jo [&:][:D]

ORIGINAL: 2 guttegull

HAHA

Gikk faktisk sånn i barnehagen ein dag...og ja...med puppen halvveis ute (glømt å hekte på plass bh`en..)....meeeen under jakka heldigvis[8D]
Fikk verdens dummeste blikk av mannen når eg kom heim og kledde av meg, med kommentaren; "Ke faen...ha du gaott slek?"

ammetåke

Hehe, måtte le litt nå altså[:D]

Back
Topp