Bare meg...?

Maanestråle

Gift med forumet
Som er LEI av å fly på do HELE tiden???

Flere ganger om nettene, for ikke å nevne MINST annenhver time på dagtid... Nå begynner jeg å bli skikkelig lei!

Det går vel ikke over heller dette...? [8D]

Kjenner til problemet! Ikke annenhver time, men ganske ofte... I følge sambo har jeg blitt dyr i drift... Bruker så mye dopapir når jeg er på do hele tiden!![8D]

Har ikke store problemer med det heldiggvis[:D]
Drikker veldig lite etter kl 19 på kvelden, da slipper jeg våkne på natten[:)]

Hadde ikke så problemer med det sist heller, ble litt værre nåe mini sparket i blæra etterhvert da, men han sov når jeg sov..så gikk ikke utover natten..håper jeg er like heldig denne gang[:D]

Meeen, når jeg først må..da må jeg NÅ!! hehe

flyr ofte på do...
så driver å "trener" på å holde meg no..
gudene vet no om jeg kommer til å greie å drikke en liter med vann for å så holde meg til jeg skal på ultralyden på onsdag.. [&o]

Er på do HELE tiden... og er skikkelig lei, men trenger stort sett ikke opp om natta, men har kjempevondt da jeg skal tisse om morran, blæra er jo såååååååååååååå full [&:][&:][&:] hehe

ORIGINAL: sengepolka

Er på do HELE tiden... og er skikkelig lei, men trenger stort sett ikke opp om natta, men har kjempevondt da jeg skal tisse om morran, blæra er jo såååååååååååååå full [&:][&:][&:] hehe

hehhe om jeg har sovd i mer enn 4 timer så har jeg skikkelig press på blæren og den MÅÅÅ bare tømmes. også sitter jeg sikkert i sånn 20 minutter bare for å tømme blæren...

Huff jaaaaaaaaaaaaaaaaa....jamt og trutt hele dagen men er så heldig å trenger ikke opp om natten :-D

Dritt lei...

Noen ganger så kjennes det ut som om jeg skal tisse i buksa så må nesten løpe på do...Når jeg endelig får satt meg ned kommer det to-tre dråper bare...[>:][&o]

Og nei...Kommer nok ikke til å gå over med det første...Blir som regel en periode der knøttet ikke ligger å masserer blæra, men ellers så blir oftere fremover nå...[:-][8D]

Jeg har det sånn til vanlig også jeg. Har fått tabletter for det, men virker ikke. (Har ikke brukt de under graviditeten nei[8D]).

Er veldig slitsomt ja. Er på do flere ganger i timen. Har heldigvis kontorjobb så det går greit å bare stikke på do når det passer meg. Kunne ikke ha jobbet i koisk med ansvaret alene f.eks. Har tenkt på det mange ganger, hvordan de gjør det når de må på do.. hehe:)

Jeg jobber i butikk på senter, og de gangene jeg har vært alene må jeg bare stenge kasse og skynde meg på do. Gudskjelov er den rett rundt hjørnet!=)

Flyr mere om natta en om dagen føler jeg [:'(] Vil bare kunne sove 1 natt uten do besøk..

ORIGINAL: atene

Flyr mere om natta en om dagen føler jeg [:'(] Vil bare kunne sove 1 natt uten do besøk..

Ah, tenk så godt det hadde vært! [8D]

Jeg er også leeeeeei!!! Værst er det å måtte stå opp flere ganger per natt for å tisse!!!

Ganske lei! Men i det siste har det bedret seg litt, andre dager kan det være like ille igjen. Leste i svangerskapsboken at det begynner å presse mindre på blæren nå, siden livmoren vokser mer oppover..

Back
Topp