Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mage har jeg fra før! :P Men jeg kan se livmoren når jeg ligger, så tror jeg bærer langt fremme denne gang..Kjent liv et par ganger, men lenge siden nå! :)
Er ikke unormalt å ikke kjenne noe ennå.. Er mange som ikke kjenner noe før de er nærmere 20 uker på vei! :/
Det kan jo godt være at du har kjent noe, men ikke vært sikker på hva det var? Det kjennes ut som luft, bare at det ikke er det... I alle fall i starten. Etter hvert (uke 18 - 20) så blir det tydligere at det er spark.
Jeg har heller ikke mage og har ikke kjent noe. Sist kjente jeg ikke noe før rundt uke 18, og det er helt normalt. Ikke vanlig å kjenne liv så tidlig vel? Magen kommer tidsnok ;)
For førstegangs er det veldig vanlig å ta feil av luft og spark, men når du først kjenner *det første* sparket er du ikke i tvil om hva det var! Jeg var 17 uker på vei sist da jeg kjente mitt første spark men regner med jeg kjenner det litt tidligere denne gangen. Så sant morkaken ikke ligger fremme denne gangen (lå oppe på høyre sida sist).