Bare meg som ikke merker noen symptomer enda?

woordy

Flørter med forumet
Merker ingenting til nå. Kanskje litt tidlig å merke noe? Blir jo nesten litt bekymra :p

Jeg er ikke akkuratt så belastet jeg eller kan man si.

Merker ingen ting jeg heller...
Egentlig like greit, men så kommer tankene da...

Jeg merker heller ingenting. Blir litt nervøs.. Skulle nesten ønske jeg var kvalm..Hadde jo masse symptomer tidlig sist.

Men jeg er veldig varm.. mest på kveldene.. også blir jeg fort sliten. kanskje noen tegn alikevel..

Hos meg kom kvalmen i uke 6-7. De første ukene merket jeg ikke så mye, annet enn litt mer tretthet og frysninger. Ikke alle som får særlige symptomer. Det betyr ikke at det er noe galt :)

Merker heller ikke noe særlig... :S Bortsett fra veldig hodepine. Men sist kom kvalmen i uke 7, så vi får vente og se...

hodepine og trett.
Ellers kjenner jeg ingenting!

Jeg merket ingenting før i slutten av uke 6.. Da kom kvalmen og oppkast om morgenen... Heldigvis går litt over ut over dagen :) så bare vent den kan komme!! Nyt det nå mens den ikke er der ;)

Eg merker heller ikkje så mykje.. Er i fin form og slik var de med førstemann også..

Ja vi må vel bare slappe av og nyte det! =) husker yggenhet/kvalmen kom i uke 6 hos meg sist.

jeg skrev at jeg ikke merket noe sist uke, men no er kvalme og oppkast kommet for fullt. Nyt det mens du kan.

Jeg er i 8.uke, førstegangs, men merker ingenting. Heldigvis:-) Eneste er at jeg kan kjenne meg noe trøttere i blant etter jobb. Håper dette fortsetter...

Ingen symptomer ennå. Unntatt at jeg er veldig trøtt på kveldene.

Meg87 skrev:
Jeg merket ingenting før i slutten av uke 6.. Da kom kvalmen og oppkast om morgenen... Heldigvis går litt over ut over dagen :) så bare vent den kan komme!! Nyt det nå mens den ikke er der ;)

signerer den!
(ikke ønsk deg kvalmen, for den er helt grusom!)

Har heller ingen symptomer. Glad for det:))

Back
Topp