bare meg som ikke har fått hv gave?

Tutta

Elsker forumet
kjenner jeg blir skeptisk til om jeg får i det hele tatt. ble visst sendt 28/10, så BURDE jo være her nå......[:(]
er vi flere som ikke har fått???

jeg var sikkert en av de siste som sendte, mandagen, og min hv har fått gaven sin....så tenker jo mitt[&:]
greit at linnpinn har oversikt over nickene da[:)]

Det var du og mammatilstorm som fortsatt mangle gave, om ikke mammatilstorm har fått pakke idag. Men har fått pm om at begge pakkene skal være sendt.
Ja det er veldig rart at din ikke er kommet frem, men har en dialog med din hv ang det[:)]. Kan jo være greit for henne å ta en tlf til postkontoret på mandag om det ikke dukker opp noe i helgen, for å sjekke om den tilfeldigvis kan ha blitt igjen der[&:].
Har også bedt henne sende meg adressen som hun fikk av meg på pm så jeg får dobbeltsjekket at ikke jeg har gitt ut noe feil.

Man kan jo selvfølgelig aldri vite 100%, men jeg tror absolutt ikke hun som er din hv prøver å svindle eller lure seg unna. Hun tok også selv kontakt med meg når hun så du ikke hadde fått[:)].

rekner med alt er i orden, men hadde gleda meg sånn[:(][:)] sorry. får HÅPE den kommer i morgen[:)]

Back
Topp