Bare meg som har en sånn mann?

PS.I Love You

Gift med forumet
Som altid har det mye verre..
Vis jeg sier jeg har vondt i skuldre og nakke ja da har han vondt i det samme pluss håndledd ++++ å det er bare SÅÅÅÅ vondt!!
Å vis jeg er i dårlig form å spør om hjelp eller noe så er ikke han i så veldig god form selv så må klare meg selv..
Men vis han er sjuk så må jeg gjøre omtrent alt for han og vis ikke så blir det balbua[8D]

Merker det er litt frustrerende.. prøver å få han til å forstå at jeg har en dårlig periode nå å hva han tror det kan være å om jeg burde gå til legen osv.. men da klager han bare over sinde vondter istede for å ha litt medfølelse og forståelse til mine[&o]

Blæææ.. Mannfolka asså.. kanke leve med de, men kanke leve uten heller[;)]

Nei, ikke mann, men mor [8D]

Trøster deg med at du er ikke alene.... [>:][:'(][;)]

Huff, en sånn mann kunne jeg glatt levd uten[:-]

ORIGINAL: *Solskinnsbolla*

"desverre" så kan slike menn ha mange positive sider også sånn at man faktisk klarer å leve med de! [;)]

ORIGINAL: vand

"desverre" så kan slike menn ha mange positive sider også sånn at man faktisk klarer å leve med de! [;)]

Joda, ser den[:)] Men for meg ville dette ha vært så slitsomt og uholdbart i lengden at det hadde jeg ikke klart.

Hehe.. SIGNERE!!![8D]

Mannen min er ikke sånn, men jeg omgåes med noen sånne. Det er utrolig slitsomt!
 Siden dette er et åpent forum vil jeg ikke utdype det noe nærmere.

Trøster deg med at du er ikke alene.... [>:][:'(][;)]

Huff ja[:'(]

ORIGINAL: *Meya*

Nei, ikke mann, men mor [8D]

Signerer denne...

Er det noen som sier de er syk til henne, så blir hun også syk med en gang.. det er ganske slitsomt og henne bor jeg ikke ilag med engang...

Mannen min er verdens snilleste hvis jeg er syk, men han er jo selvfølgelig DØDEN NÆR når han selv er syk...[8|] Ligger å klager og uffer seg[8|][:-] DA blir jeg irritert! VÆR LITT MANN FOR F*EN!!![:@][8|][:D]

Ser ut som JEG kunne vert litt mere forståelsesfull...[:-]

Back
Topp