Bare meg som er lei..?

Riri

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2024
Kjenner jeg er sååå lei av å være gravid. Alt føles ubehagelig og jeg føler meg virkelig utilpass. Er sulten hele tiden, men magen er jo stappa og kjennes ut som skal sprekke HELE tiden! Og den lille der inne tror jeg virkelig aldri sover. Det er full fest hele døgnet! Og ja, det er jo litt hyggelig å kjenne liv, absolutt, men det er virkelig aldri pause! Også er det fortsatt 15(!) uker igjen!
Stakkars de som bor i hus med meg, for jeg er virkelig bare sur og negativ nesten hele tiden… alt føles som et ork.. tok en egenmeldingsdag fra jobb i dag, og sov halve dagen, men fortsatt bare dårlig humør. Greier liksom ikke glede meg til noe…

Kjenner jeg er sååå lei av å være gravid. Alt føles ubehagelig og jeg føler meg virkelig utilpass. Er sulten hele tiden, men magen er jo stappa og kjennes ut som skal sprekke HELE tiden! Og den lille der inne tror jeg virkelig aldri sover. Det er full fest hele døgnet! Og ja, det er jo litt hyggelig å kjenne liv, absolutt, men det er virkelig aldri pause! Også er det fortsatt 15(!) uker igjen!
Stakkars de som bor i hus med meg, for jeg er virkelig bare sur og negativ nesten hele tiden… alt føles som et ork.. tok en egenmeldingsdag fra jobb i dag, og sov halve dagen, men fortsatt bare dårlig humør. Greier liksom ikke glede meg til noe…
Føler med deg! Jeg er dritt lei selv. Liker ikke å være gravid. Kroppen er bare tung og slitsom, føler at magen sprekker. Akrobatikk i magen. Jeg har 15 uker og noen dager igjen til termin og føler meg omtrent ferdig nå. Gruer meg og til å se når den lille vil komme ut fordi jeg ble igangsatt med de to andre. Håper jo at denne kommer litt før, men tørr ikke tro annet enn at hun kommer over termin.

Jeg gleder meg dog til fødsel, møte babyen, barsel og alt fra fødselen starter :Heartred

Også veldig lei. Har tenkt på at jeg burde finne småting som jeg kan glede meg til underveis, men formen har vært så dårlig at det ikke nytter å planlegge noenting. :sorry:

Føler med deg! Jeg er dritt lei selv. Liker ikke å være gravid. Kroppen er bare tung og slitsom, føler at magen sprekker. Akrobatikk i magen. Jeg har 15 uker og noen dager igjen til termin og føler meg omtrent ferdig nå. Gruer meg og til å se når den lille vil komme ut fordi jeg ble igangsatt med de to andre. Håper jo at denne kommer litt før, men tørr ikke tro annet enn at hun kommer over termin.

Jeg gleder meg dog til fødsel, møte babyen, barsel og alt fra fødselen starter :Heartred
Godt at du gleder deg til den lille kommer :love7

Det høres tøft ut. Jeg er første gangs gravid og nyter nå graviditetstiden, selv om jeg også begynner å merke at ting er litt tyngre. Må sies at jeg er i god form og kroppen er fortsatt den ‘samme’sett bort i fra den voksende mage. Hadde nok ikke kost meg like mye om jeg var i dårlig form med mye plager. Skal sies at jeg hadde en tøffe periode tom uke 12 pga psykiske plager. Etter det har jeg bare kost meg faktisk :love017

Er så lei selv. Så kslr for at august skal komme og jeg kan spise en brødskive uten å tenke hva som skjer med blodsukkeret. Få kroppen tilbake. Humør svingninger. Blir godt. Men så glad jeg er gravid med tredje men allikakvel så klar for å bli ferdig :laughing021

Har også kommet dit at jeg er lei...eller, det er en god stund siden...vil tro at det er mye pga jobb at jeg er lei. Blir veldig sliten på jobb, har add så bruker mye energi på å fokusere og huske ting. Holde tankene på det jeg driver med og ikke alt annet.
Men også alt som må ordnes fordi det er første mann..og alt man må sette seg inn i da...

Off ja kjenner at dette er tungt og slitsomt nå. Dette er nr 4 og har egentlig aldri likt og gå gravid, kansje noen uker i begynnelsen av 2 trimester når jeg ikke er kvalm lenger før det blir tungt :sick009
Tok lang tid denne gangen og er IVF så føler jeg ikke kan klage for det er jo en svært ønsket baby som jeg har valgt og få selv om jeg vet hvor hardt det er og gå gravid. :confused013
Men prøver og nyte litt stunder innimellom når jeg klarer, er jo koselig med spark og litt salto i magen ( bare ikke hele tiden :happy:).
Bekkenløsning og prolaps på toppen av alt gjør det ikke lettere og nyte.

Er også skikkelig lei... er tungt og slitsomt. Sover dårlig og er så trøtt... og vil bare møte henne... er første barn her. Og ca 12 uker til termin... la det gå fort!! Og håper hun kommer før, fremfor at jeg går over!

Off ja kjenner at dette er tungt og slitsomt nå. Dette er nr 4 og har egentlig aldri likt og gå gravid, kansje noen uker i begynnelsen av 2 trimester når jeg ikke er kvalm lenger før det blir tungt :sick009
Tok lang tid denne gangen og er IVF så føler jeg ikke kan klage for det er jo en svært ønsket baby som jeg har valgt og få selv om jeg vet hvor hardt det er og gå gravid. :confused013
Men prøver og nyte litt stunder innimellom når jeg klarer, er jo koselig med spark og litt salto i magen ( bare ikke hele tiden :happy:).
Bekkenløsning og prolaps på toppen av alt gjør det ikke lettere og nyte.
Føler denne. IVF her også, men trives ikke med å gå gravid likevel. Det må være lov å ønske og være takknemlig for babyen, samtidig som man ikke trives med veien dit, tenker jeg. Førstemann var også IVF, trivdes ikke som gravid da heller men denne gangen er det faktisk verre! Gleder meg til å møte henne og forhåpentligvis føle på at familien er komplett, men gleder meg minst like mye til å få kroppen min tilbake :hilarious:

Føler denne. IVF her også, men trives ikke med å gå gravid likevel. Det må være lov å ønske og være takknemlig for babyen, samtidig som man ikke trives med veien dit, tenker jeg. Førstemann var også IVF, trivdes ikke som gravid da heller men denne gangen er det faktisk verre! Gleder meg til å møte henne og forhåpentligvis føle på at familien er komplett, men gleder meg minst like mye til å få kroppen min tilbake :hilarious:
Så enig! Uansett hvor støttende de rundt meg er, synes jeg alt bare er dritt. Kjenner jeg gruer meg skikkelig til sommeren..

Så enig! Uansett hvor støttende de rundt meg er, synes jeg alt bare er dritt. Kjenner jeg gruer meg skikkelig til sommeren..
Når er terminen din? Jeg har aktiv nedtelling og håper sommeren ikke blir sååå ille, men gruer meg jeg også :nailbiting:

Begynner å bli tyngre ja. Heldigvis ringte markisemannen og han kommer i morgen for å montere markise på terrassen slik at det blir levendes å sitte der :wacky: fremover! I dag har jeg hatt en svært aktiv dag, merkes på rygg og plagene. Nåer det beina høyt og godstolen som gjelder!

Jeg har egentlig ikke vært lei før denne uka. Måtte begynne på jerntabletter selv om jeg egentlig ikke skal gå på det pga kronisk sykdom. Nå har magen begynt å tulle, og kvalmen er skikkelig tilbake. Og det er på lavdose. Kan bli noen lange måneder hvis det skal fortsette sånn:confused:

Back
Topp