Annicken Forumet er livet 13 Mar 2009 #1 hatt skikkelig trøbbel med å komme inn på msn de siste dagene... er det bare meg eller ???
J Juliette Forumet er livet 13 Mar 2009 #4 Jeg har ny pc og får opp at kontaktlisten ikke er lagt til derfor kan jeg ikke logges på...???[8|]Har jo samme id som før. Ikke vet jeg
Jeg har ny pc og får opp at kontaktlisten ikke er lagt til derfor kan jeg ikke logges på...???[8|]Har jo samme id som før. Ikke vet jeg
L Luthien05 Guest 13 Mar 2009 #5 etter at jeg la inn den nye msn-versjonen opplever jeg stadig at jeg får feilmelding: Kan ikke logge på kontaktlisten ikke tilgjengelig. for meg hjelper det da å rett og slett slå av brannmuren på pc'n, logge på msn og så slår jeg på brannmuren igjen. Skjer sånn med jevne mellomrom...
etter at jeg la inn den nye msn-versjonen opplever jeg stadig at jeg får feilmelding: Kan ikke logge på kontaktlisten ikke tilgjengelig. for meg hjelper det da å rett og slett slå av brannmuren på pc'n, logge på msn og så slår jeg på brannmuren igjen. Skjer sånn med jevne mellomrom...