Bare meg men er det normalt

Feb10Mai11Apr19

Elsker forumet
å levere tilbake ungen EN time før leggetid for kvelden når man har passet han HELE helgen ????

Åååååhhhh provosert!

Er det bare meg og mine hormoner som synes dette ikke er normalt??

emoticon Enig med deg....!!

Det hadde ikke jeg brydd meg om, ihvertfall. Ungen har sikkert hatt det helt topp, og det betyr mye!

Snickers skrev:
Det hadde ikke jeg brydd meg om, ihvertfall. Ungen har sikkert hatt det helt topp, og det betyr mye!

enig

Jeg skjønner deg jeg..  er jo litt kjekt å få litt tid med ungen før lallings.. 
Men de tenkte sikkert ingenting vondt med det.. godt for deg å få slappet av litt før du klekker og få litt alene tid :-) Neste gang kan du jo si fra at du vil at de skal levere litt tidligere :) 

Jeg personlig hadde syntes det var flott jeg! Hehehe!! Men jeg er jo også litt rar da :P 

Og jeg tror også, som tuppene over her, at de har gjort det i beste mening :)

Hvis det er deg det gjelder, kanskje de tenkte at du skulle få mest mulig fred? Sikkert ikke vondt ment :) Men skjønner at det blir lite tid for deg med ungen da. Kanskje avtale leveringstidspunkt?

Ser det er delte meninger og det respekterer jeg.. Er ikke så sinna og frustrert nå :P Dere må unnskylde meg og mine utblåsninger... *litt flau*

Han har storkost seg og det har de alle forsåvidt. Er kjempedeilig med alene/ kjærestetid og jeg har virkelig nytt det.
Burde ikke brydd meg kanskje men der og da ble jeg litt frustert!

Så jeg har sånn delvis endret mening, men har hvertfall endret humør siden jeg skrev dette ;)

Du har jo seff lov til å mene akkurat det som det vakre sinnet ditt måtte mene! :) :) :) :) 
Og det er ingen vits å å "legge skylden" på hormonene, her ovenfor oss, hahahah!!! Vi vet jo hva du går gjennom nå, heheh!! :) :) :) 

Du er skjønn du! :D

Trone skrev:
Du har jo seff lov til å mene akkurat det som det vakre sinnet ditt måtte mene! :) :) :) :) 
Og det er ingen vits å å "legge skylden" på hormonene, her ovenfor oss, hahahah!!! Vi vet jo hva du går gjennom nå, heheh!! :) :) :) 

Du er skjønn du! :D

Hehe mener at det er litt sent men på sett å vis er det greit siden han ikke er på overnatting hver helg. Ja jeg hadde og kjempelyst å se gullet igjen ettersom det er en liten stund siden jeg så han sist ;) Og jeg var/ er litt lei av å vente på prinsessen.Føler jeg har ventet i heele dag:P også skulle han liksom komme hjem " såå sent". Passet meg dårlig der og da.. sovet lite inatt og- sovnet halv fire også var vi på kk osv osv... så een fin blanding av hormoner, utålmodighet, lite søvn ja... Da er ikke jeg i mitt ess for å si det sånn;)

CrazyBeautiful skrev:
Jeg hadde ikke hatt noe imot det. Fra topp til bunn og mange bølgedaler når man er gravid. :)

:) Er noen bølgedaler ja... ikke så lett å takle alltid.. men går som oftest veldig bra:)

Back
Topp