Bare måtte.....

Lillebokfink

Flørter med forumet
..... kjøpe en slik herlig ulldress i dag fra Lanullva.
Kjøpte den i 56/62, så passer den nok når kulden kommer.... Bor på Nordvestlandet så det kan jo være når som helst etter termin... :laughing002

Hadde lovt meg selv å vente, men det er jo så mye herlig, men nå skal jeg vente med mer....... ;)

Noen andre som har kjøpt noe eller begynt å se på utstyr? Vognjungelen fks. er jo enorm, nesten glad vi har liten bil så jeg får begrensa med valg... :laughing002

Jeg fant en slik bamsete dress som jeg har lyst til å kjøpe, men tørr ikke kjøpe noe enda. Begynt å se litt på hva for vogn jeg vil ha da. :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Anbefaler virkelig TFK joggster twist. Utrolig god vogn som barnet kan vokse med :) og praktisk med stor og god hardbag :)

Har alt etter eldste :-)
Men bytta vogna da, for den var grusom tung. Kjøpte meg bugaboo camelon og gleder meg stort til å ta i bruk baggen :D

Har ikke tenkt å kjøpe noe før etter ordinær ultralyd.

Har en del etter guttungen. Men trenger bagvogn for har bare sportsvogn.

Vi har så utrolig mye klær så vi kommer sikkert ikke til å kjøpe noe.særlig men visst vi får vite på ul hva det blir så kjøper vi kanskje noe i den fargen kjønnet blir :-)

Sent from my GT-S5690 using BV Forum

Her blir det nok ikke kjøpt så mye, har masse etter de to andre og får sikkert en del gaver til tredjemann også, hvis det mot formodning blir jente må vi jo kjøpe litt, men ellers blir det vel et par sett pluss at jeg strikker et hentesett (type jakke og lue).

Har vel egentlig alt etter første. Men vil ha en Stokke stol til med sånn babysett på:) ellers skal vi jo ikke vite kjønnet å orker ikke kjøpe hvitt om jeg ikke finner noe råsøtt da:)

Jeg har bare kjøpt et par strømper (som jeg pakket inn med bilde av g-testen og ga til samboer da testen var positiv). Ellers skal vi (prøve i alle fall) å ikke kjøpe noe før vi vet hvilket kjønn det blir, enten ved ul eller ved fødsel :)
Vi trenger vogn, stellemadrass, bilstol&base og kanskje vugge til stua. Ellers er det klær i rette fargen om det skulle vise seg å være ei jente.. ellers får vi sikkert litt når h*n kommer av klær og slikt :)

Har kun sett meg ut den søskenvogna jeg vil ha. tfk<3.
Ellers har vi alt fra gutten vi har fra før av.

Hos oss trengs det meste...16 og 14 år gamle søsken får knøttet...så d blir lite å arve av dem :)
Venninner har allerede ropt ut at di vil låne bort endel...så jeg venter til jeg får mer oversikt og etter ul :)

var å kikket på småsmåå søte plagg i går, men vil vente lenge før jeg kjøper noe denne gangen.. skal kjøpe noen plagg i str 50 denne gangen, forrige gang svømte frøkna i klærne de første 6-7 ukene... vil jo ikke vite kjønnet, så da blir det nøytrale klær som blir handlet på forhånd ihvertfall.. å vogna står klar etter førstefrøkna, så da er alt i orden :)

har ikke kjøpt noe enda nei , må få se i virkeligheten at den lever først ;) men vist det blir gutt har jeg det meste fra før det eneste jeg har trenger å kjøpe er en søskenvogn å har allerede funnet en jeg vil ha :D

Back
Topp