Bare må ha ...

FruHåpefull82

Gift med forumet
Himmelbarn
Juliknøttene 2022
Augustlykke 2022 ❤️
Jeg craver ikke akkurat, men jeg elsker pasta i alle varianter. Leser jo man skal spise variert og sunt, og jeg gjør det til frokost, lunsj og mellommåltider, men mååå ha pasta minst et par ganger i uken. Skal prøve å spise mindre av det, men greit om man er sunn ellers? Kan jo selvfølgelig velge fullkornprodukter ...

Noe dere bare MÅ ha?
 
Friske ting og masse vann! Har aldri drukket så mye vann før. Er tørst hele tiden, og blir tørr på leppene. Det blir jeg sjelden til vanlig.
 
Fått en greie for is,dessverre;) ellers føler jeg meg sulten hele tiden
 
Sushi!! Liker det godt til vanlig også, men nå har lysten på det tatt helt av!:woot: Kan bli dyre 9 mnd!:wideyed:
 
Vann... Det eneste som ikke kommer opp i retur :p
 
Sushi!! Liker det godt til vanlig også, men nå har lysten på det tatt helt av!:woot: Kan bli dyre 9 mnd!:wideyed:

eg eeeeeelske sushi til vanlig og pleie få abstinenser om det går for lang tid mellom hver gang. Men nå frister det ikke i det hele tatt :( håååper deg går over. For det e jo så godt!
 
Vann med isbiter :happy:
 
Frukt. Kutter opp appelsin,kiwi,eple,pære og druer og så har jeg noen ganger vaniljesaus på
 
Mat. Haha. Går å spiser hele tiden, prøver å ha litt frukt ferdig oppskåret på jobb som jeg jeg snoke på, ellers kan det ikke gå mer enn 2-3 timer mellom hvert måltid om jeg ikke skal få blodsukkerfall ned i gulvet.
Har vell egentlig ikke noe særlig cravings, men frisk frukt-eple, kiwi, appelsin. Lollipop, surt og salte drops
 
Dårlig matlyst her, men frisk frukt og yoghurt frister ofte :)
 
Hvorfor i alle dager skal det ikke være ok å spise pasta? Jeg spiser pasta nesten hver dag, det er som ei brødskive for meg :p Da jeg sliter med å finne pålegg jeg synes er fristende så har jeg ofte pasta med paprika, purreløk, rødløk, brokkoli og/eller gulrot (råkost) til :) Gjerne med en form for salat-ost som ser ut som fetaost til.

Jeg MÅ ha mine egne hjemlagede rundstykker :p Dessuten craver jeg egentlig helt vanvittig både smash, toro tomatsuppe med makaroni, potetskruer fra maarud og alt annet lekkert fra Norge som vi ikke har her i landet :depressed:
 
Har veldig lyst på is og yoghurt, men spiser det ikke :sorry: Har også veldig lyst på «kaféjuice» med epler og selleri blant annet.
 
Last edited:
Akkurat nå blir jeg kvalm av det meste, men jeg er så glad i vann med bobler. Så friskt og godt. Har sodastream, så det er jo så lett.
 
Dagen før jeg fant ut jeg var gravid, og en av grunne til at jeg tok test, var at jeg spiste 3 pakker nudler iløpet av dagen :p veldig lyst på salt, men har behersket meg siden den dagen.. Ellers veeeldig tørst! Drikker og drikker vann.. Har aldri vært noe tørst før og drikker svært lite.. Nå drikker jeg vann og flyger på do :p

Jeg er også sykt sulten! Hele tiden!
 
Er veldig glad i appelsinjuice, eneste jeg ikke blir dårlig og spyr av:p
 
Kroppen min vil bare ha en ting ene dagen og noe annet dagen etter.
Forrige svangeskap var jeg gal etter nudler i ukesvis og spiste sikkert 2-3 pakker dagen. (Skam) denne gangen har jeg laget masse god kraft av bein og grønnsaker med godt salt og kjøpt sunnere nudler i håp om at det skulle funke.. og det gjorde det. Slenger også i eggeplommer for ekstra næring.

Kefir har jeg hatt dilla på i tre dager nå klarer jeg ikke tanken. Spiste bare brokkoli og biff i to dager nå er det esj.

Idag har jeg tenkt på blomkål suppe i hele dag og skal definitivt lage imorgen. Sliter med mye kvalme men heldigvis ikke oppkast (enda).

boblevann er alltid vinner, hjelper mot alt :D

ja og toast med smør var en ting . Eget surdeigsbrød heldigvis :D
 
Back
Topp