Bare MÅTTE....

Mammaokt2014

Etterlengtet gull i magen <3
Kjøpe babyklær i dag :D Herregud, så mye fint :) Skulle kjøpe noen mammatopper, men ble plutselig mange bodyer, sparkedresser +++ :D Har en del klær etter storebror, men må jo kjøpe alikevel :D

Sendt fra min IPhone 5C :)

Jeg pleier som regel være veldig fornuftig og sparsom men etter jeg fikk vite at vi får en liten gutt og jeg følte jeg endelig kunne kjøpe noe har jeg gått helt bananas synes jeg!! Hvis jeg fortsetter i det tempoet her havner jeg på luksusfellen så jeg har gitt megselv kjøpeforbud nå :D får se hvor lenge jeg klarer å holde meg :p

Jeg kjenner at det klør i fingrene...! Men har klart å holde meg til to nattdrakter som jeg har bestilt på ebay.

skjønner jeg godt!! :D

Ååh jeg har så lyst å gå bananas med shopping, men må vente til jeg har sett over hva jeg har fra første.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ååh jeg har så lyst å gå bananas med shopping, men må vente til jeg har sett over hva jeg har fra første.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vet jeg har masse fra første, men bare måtte :D Men greit å se over :)

Jeg vil og shoppe!!!!!!!
Synes det er så utrolig dårlig gjort at riksen utsatte timen min..... Hele 2 døgn igjen dag.

Jeg vil og shoppe!!!!!!!
Synes det er så utrolig dårlig gjort at riksen utsatte timen min..... Hele 2 døgn igjen dag.

To døgn er LENGE å vente, når man er så spent! :) Masse lykke til! :) Du kan jo begynne å shoppe om 2 dager :D

Back
Topp