Bare MÅ lukte på såpe..

Mia Maria

Flørter med forumet
Har dere dilla på å skal spise spesielle ting eller ikke klarer enkelte lukter? Jeg har fått dilla på å lukte på såpe av forskjellig slag. Jeg gjør huset rent og tar oppvasken kun for såpeluktens del. Synes til og med at såpen på kundetoalettet på Statoil lukter helt fantastisk [:'(]. Ille ute, hva?

he he [:D] Du sliter litt da ja. Nei jeg har ingen ting som er spesielt jeg må ha, men klarer ikke lukten av speilegg og karbonader. da vil jeg spy[:'(]

Jeg bare må ha love hearts. Kjøpte en hel eske ( 24 stk ) og har i skapet.
Klem

ORIGINAL: Marianne V P

Har dere dilla på å skal spise spesielle ting eller ikke klarer enkelte lukter? Jeg har fått dilla på å lukte på såpe av forskjellig slag. Jeg gjør huset rent og tar oppvasken kun for såpeluktens del. Synes til og med at såpen på kundetoalettet på Statoil lukter helt fantastisk [:'(]. Ille ute, hva?

Jeg har masse såper her så da kan du komme å vaske hos meg og da [:D] hi hi hi

Jeg tåler ikke lukten av karbonader i innpakkningen. Det lukter rett og slett fis. Har hendt flere ganger at jeg har kastet maten og tatt med meg ungene på pizzaen istedenfor.

Jeg har dilla på:
isbiter
rå gulrøtter

lukten av:
bensin (men holder meg langt unna slikt)
kjeller
jord
kald luft

Trekker pusten dypt hver gang jeg er nede i kjelleren, eller er ute og går når det er minusgrader [:D] .
Har nå gått tom for isbiter i fryseren, så måtte fryse ned nå så jeg har til imorgen tidlig. Jeg er rar [:D]

jeg har fått dilla på lukten av snus,går å lukter på kjæresten sin snusboks hele tia!

Back
Topp