Bare lyst til å grine

frøken10

Blir kjent med forumet
Er bare 5+5 på vei i dag og jeg føler meg jo MEGA stor i dag at jeg bare har lyst til å grine...
Hehe.. Er kjempe redd for at det går som de andre gangene og at jeg skal slite med dette beista av en kropp om det ikke gikk som vi ønsket...

Unnskyld jenter klaggetråd i dag... Kjenner jeg har lyst til å grine, er super hissig i dag for ingen ting og jeg kan plutserlig sitte å le for ingen ting :P hehe

+ det enne øyblikke synes jeg puppene er blitt større også etterpå nei hm bare tull dette her :P
Noen andre som har det slikt som meg? eller?

dette er nok et typisk eksempel på humørsvingninger ;)
Men husk! denne gangen skal det går bra for oss allesammen og vi skal ha babyene våres i september ;)
Og sliter du med vekten slik som tydeligvis flere av oss gjør, så får du som jeg ta fatt i det etter svangerskapet og heller fokusere nå på å holde oss aktivt og spise sundt for at babyen skal ha best mulig levekår ;)'
Klem til deg

Men husk! denne gangen skal det går bra for oss allesammen og vi skal ha babyene våres i september ;)
Og sliter du med vekten slik som tydeligvis flere av oss gjør, så får du som jeg ta fatt i det etter svangerskapet og heller fokusere nå på å holde oss aktivt og spise sundt for at babyen skal ha best mulig levekår ;)'
Klem til deg
Kunne ikke sagt dette bedre selv! Er så hjertens enig :)

Ja det er nok det så abselutt :) Blir jo nesten litt skremt til tider for man er jo så abselutt ikke vant med det ;)
Ja denne gang må det gå bra for oss alle <3

Har aldri sliti med vekta egentlig, men nå føler jeg meg så oppblåst som en hval :P hehe.. Men får nyte tiden med dere å tenke på vekta etterpå <3 :)

jeg har gaula i hele kveld... pga samme du tenker HI... er helt grusomt å gå å tenke sånn, men jeg klarer ikke la være... er skikkelig reddi for att jeg ender opp som sist og akkurat nå klarer jeg ikke kose meg med tanken på noe med graviditeten :-/ dumme dumme hormoner!!

<3 venter gull nr 2 sept 2013 <3

Ja helt enig at dem kan være dume disse hormonene av og te..
Men denne gang skal det gå bra for oss alle.. Må prøve å kose oss på best mulig måte :)

Går rundt å måler tempratueren ofte bare for å være sikker for den skal være litt høyere når man er gravid :) Den sjekkinga fungerer av og te for meg, men så klart det er jo ikke alltid jeg klarer å kose meg fordet.
Vi må bare gjøre det beste vi kan ut av det å løfte hverandre best mulig opp :)

Klem til dere alle som vil ha :)

Klem til deg
Helt enig! :)

Synes jeg har blitt mer lubben de siste ukene,og det stemmer nok siden jeg spiser mer og trener mindre. Føler meg helt håpløs av og til :-) Minner meg selv på at kroppen min akkurat nå utfører naturens største mirakel, og klarer da å flytte vekk fokuset fra noen ekstra kilo. Husk at dere er mirakler alle sammen, og vær stolt av kroppen din!

Synes jeg har blitt mer lubben de siste ukene,og det stemmer nok siden jeg spiser mer og trener mindre. Føler meg helt håpløs av og til :-) Minner meg selv på at kroppen min akkurat nå utfører naturens største mirakel, og klarer da å flytte vekk fokuset fra noen ekstra kilo. Husk at dere er mirakler alle sammen, og vær stolt av kroppen din!
Vakkert sagt - rett og slett <3

Back
Topp