bare lurer...

BrittKari

Gift med forumet
jeg blir snart rar i hode mitt,sitter å leser mye på nette om termin å slik.
men når jeg finner andre terminkalkulatorer eller hva det no heter,så får jeg forskjellig termin over alt.
har prøvd den her inne
barnimagen
terminkalkulator.no
mammanett
barnemix.no

hva skal jeg forholde meg til???
jeg vet med sikkerhet hva dag jeg hadde førstedag i siste mens,og hva dag vi hadde sex:)
så her har det klaffet 1 gang på 1 mnd:) pga jobb og ferie:) hihi

men vet at forskjellige plasser regner dem feil og at jeg ikke får riktig svar før jeg skal på ordinær ul,
men vil liksom vite sånn ca hva jeg skal forholde meg til:):)

jeg vet at med den terminen her inne med forge mann stemte ikke med ul termin min sist:S

Usikker på hva som er mest riktig.. Men vet at sist gang bommet jeg bare med to dager på bv-terminen i forhold til ul-terminen..[:)]

jeg har ikke vært med legen enda,har time 7 sep:( leeeenge til
kansje jeg får en bedre termin med legen da:):)  men synes det er såååååå leeeenge å vente liksom:P

Den utregningen de har her er den samme utregningen de bruker hos jordmor....[;)] så da ville jeg satset mest på kalkulatoren her... [;)] Er en uke lengere fremme på Barnimagen sin side enn jeg er her, men jeg vet at det ikke stemmer....[;)]

Sist stemte kalkulatoren på bv med legens utregninger i alle fall:)

takk for svar alle sammen:) ta bruker jeg den her inne:):) 

Vet ikke jeg, men var bare 5 dager forskjell på BV sin og UL sist, så jeg går for denne.. Er vel egentlig bare å "bestemme" seg for en av de, legen rekner jo også ut egen som han sender deg til ul etter, så har ikke så mye å si, sånn er det hvertfall her[:)] Er jo veldig greit når du vet akkurat hvilken dag det er da[:D]

Jeg brukte den her på BV sist.. Og da ble termin 20 oktober..
UL termin ble 1 november.. Men jeg var sikker på hun kom 20. oktober, og at det var den rette datoen, og da kom hun ;)

Back
Topp