bare lurer

cazy

Elsker forumet
hvor mye mat får deres små nå??

og hvor ofte får de mat nå?

Mi får bare mm ennå...hvor ofte? hmmm, 6-8 x i løpet av dagen sånn sirkus...[:D]

Kun mm, sånn ca hver 3 time[:D]

hva med dere som gir mme da?

Thale spiser 5 ganger i døgnet, som regel 200ml hver gang, noen ganger litt mer, andre ganger litt mindre,
får velling to av de gangene, og banan til kvelds innimellom, da spiser hun en halv en(!) i slengen[:)]

ORIGINAL: shannon

Thale spiser 5 ganger i døgnet, som regel 200ml hver gang, noen ganger litt mer, andre ganger litt mindre,
får velling to av de gangene, og banan til kvelds innimellom, da spiser hun en halv en(!) i slengen[:)]

jeg gir også 200 ml 5 ganger også får han noen ganger grønsakspure til middag også får han grøt til kvelden.. trodde kanskje jeg ga lite...

ORIGINAL: cazy

ORIGINAL: shannon

jeg gir også 200 ml 5 ganger også får han noen ganger grønsakspure til middag også får han grøt til kvelden.. trodde kanskje jeg ga lite...

Så lenge han legger bra på seg og virker blid og fornøyd skal du ikke bekymre deg for det![;)]

Back
Topp