Bare lurer...

hønepønemor

Gift med forumet
Går det an å være kvalm og dålig og spy en hel natt være uggen dagen derpå for så å være helt frisk igjen dagen etterpå der igjen? Uten å være fyllasyk, eller KAN det være andre ting? Bare lurer...[:)]

Ok, så du ble frisk igjen dagen etterpå der igjen? Bare lurer, for dagmammaen til småtten måtte ha fri en dag pga hadde spydd hele natten, men dagen etter var hun helt fin igjen lixom, så det ER mulig altså, eller? Trodde at spysyke varte litt lenge[:D]

Det går enn sånn 24 timers omgangsyke nå[:)]
Så det går fint

ORIGINAL: summerbaby

Det går enn sånn 24 timers omgangsyke nå[:)]
Så det går fint

Det går så fint atte [:D]
Helt alvorlig, ja det har jeg også opplevd. kommer vel litt ann på hva slags virus og hvor bra immunforsvaret ditt er..

Du, det går helt fint an! Det går masse omgangssyke nå, og det kan jo vare alt fra en dag til tre-fire. Eller enda lenger for de som blir hardt rammet. Hun spydde hele natten, var dårlig dagen etter og bra dagen etter det igjen. Er jo som regel slik man blir frisk igjen, gradvis.

Har du noen grunn til ikke å stole på henne?

Har vel ikke noe grunn til å ikke å stole på henne, men det har jo ofte vært ett eller annet, men greit å vite at det er helt normalt, så jeg slipper å lure, er jo veldig avhengig av henne pga sønnen min og jeg er i jobb, så veldig fint å få bekreftet her at det er helt normalt så jeg slipper å tvile[:)]

Back
Topp