Bare lurer???

ma76

Andre møte med forumet
heisann alle sammen... jeg bare lurer på en ting...- jeg satte inn to egg 18 mai, og hvis ett av eggene ikke fester seg og ett fester seg, vil jeg da få kraftig menstrasjon?????  Har satt inn ett egg to ganger før og når ikke det gikk, fikk jeg jo mensen, - men nå er det jo to der inne, og hvis det ene ikke fester seg??- Hva da???
Hvis noen kan svare på dette , blir jeg kjempeglad[:)]   Alt er bra så langt, men dagene går så vannvittig seint.... neste fredag er det testing, og jeg krysser alt jeg har[:)][;)]

Hei du[:)]
Jeg vet de ikke sikkert, men jeg kan ikke forstå at du får blødning hvis ett ikke fester seg og ett fester seg!
Jeg satte foresten inn to 20 mai[:D]
Denne tiden er lang altså!!!!

Ja, ikke sant, men det er vel sånn når man går å venter på noe...
Jeg hadde faktisk ikke tenkt på det selv, men så var det søstra mi som spurte og da begynte jo jeg også å lure???
Du skal jo på testing rett etter meg du da... det blir spennende, skal krysse armer og bein[:D]

Jeg fikk satt inn to egg, det ene festet seg og det andre ikke. Kroppen reagerte med å gi meg en vanlig menstruasjon.

Berre for å skape full forvirring, so fekk eg satt inn to egg under forrige forsøk.  Det eine festa seg, men eg fekk ingen blødning av det andre...
Mista riktignok seinare, men det betyr vel berre - som vanlig - at der ikkje er nåken fasit å forholde seg til.  DESSVERRE! 

Eg fekk satt inn to egg 11.mai og skal ta blodprøve på fredag! Ingen tante på besøk enda - og DET er no litt kjekt...
Ein kan bli gal av å gå og vente sån som dette ja...

ja, det er vel sånn det er.... vi er jo alle forskjellig...

bare en dag igjen til testing for deg da[:)]morradagen kommer sikkert til å gå kjempeseint, men det er jo kjempepositivt at du ikke har fått blødning ennå da!!!!

MASSE LYKKE TIL[;)][;)][;)]

Hei Cavergirl[:)]
Du har ikke prøvd å teste selv da, du holder deg steinhard til fredagen og blodprøven??
Vet ikke om jeg klarer det jeg!!
Skal krysse fingrene for deg

Nei, eg trur eg ventar på blodprøva eg also... Ein har jo fullt av hormon i seg som kan gje positivt utslag på heimetestane, so eg vil ikkje ta sjansen på falske forhåpningar.  Eg hugsar ikkje om det er eggløysingsprøyta eller Crinonen som har hCG hormonet i seg, men eitkvart er det no der...

Håpar at all kryssing hjelpe! [:)] Eg skal gjere det for dåkke og! [:D]

Back
Topp