*Sønny* Flørter med forumet 26 Des 2011 #1 Kan man ha mens smerter selvom man er gravid, eller er det et tegn på at det er noe galt?
linusisvingen Forumet er livet 26 Des 2011 #2 Når jeg var gravid med min datter, hadde jeg mye mensmurringer i begynnelsen. Jeg var sikkert på at mensen skulle komme, men det gjorde den aldri=) Dette er veldig normalt så lenge du ikke blør;)
Når jeg var gravid med min datter, hadde jeg mye mensmurringer i begynnelsen. Jeg var sikkert på at mensen skulle komme, men det gjorde den aldri=) Dette er veldig normalt så lenge du ikke blør;)
KMA <3 Betatt av forumet 26 Des 2011 #3 Jeg har mye "menssmerter" nå. De er ikke helt like som den smerten ved mens da, men vet ikke helt hva annet jeg skal kalle dem. :)
Jeg har mye "menssmerter" nå. De er ikke helt like som den smerten ved mens da, men vet ikke helt hva annet jeg skal kalle dem. :)
O Ollebollene! Glad i forumet 27 Des 2011 #5 Har hatt mye mensmurringer og au-er i korsrygg og foran - så det vil jeg tro er vanlig. :)