Bare lurer..

FrokenM

Forumet er livet
Februarlykke 2016
Men er det flere barn her som ikke sover på dagen?

Og hvordan går det for dere isåfall?

Her sover hun ikke, hverken i barnehagen eller hjemme. Hun er veldig sliten , og sovner uten en lyd halv syv.

Her sover han en times tid i barnehagen og sovner en gang mellom 19.30 og 20.00[:)]

Har hatt et par dager hvor han ikke har sovet og da har han vært så grinete at det er ikke morsomt en gang, så tror ikke han er helt klar for å slutte med dagduppen sin enda[:)]

Det er sjelden han sover de dagene han ikke er i barnehagen, og er han der har han max en halv time. Det hender han hopper over den også om han sov lenge på morgenen.

Det går helt fint, merker ikke store forskjellen på soving/ikke. Bortsett fra at leggingen er unnagjort på ca -7 sekunder [8D]

ORIGINAL: *naftaline*

Det er sjelden han sover de dagene han ikke er i barnehagen, og er han der har han max en halv time. Det hender han hopper over den også om han sov lenge på morgenen.

Det går helt fint, merker ikke store forskjellen på soving/ikke. Bortsett fra at leggingen er unnagjort på ca -7 sekunder [8D]

Litt det samme her også [:)]

Driver vurderer om vi skal kutte ut sovingen i barnehagen nå, han har 45 minutter der, men ofte er han veldig vanskelig legge om kvelden, tar både 1-2 timer.. Idag som han hadde fri sov han til halv 10 faktisk, hehe, men sovna fint etter 10 min jeg hadde lagt han 20. Da sov han ikke på dagen, men kan ikke ta han med ut på biltur f.eks på ettermiddagen, da sovner han desidert!
Og det var sååå godt å få fri resten av kvelden uten noe pes om leggingen.. Så tenkte jeg skulle si ifra til barnehagen imorgen om å prøve ut ikke noe soving, evt la han bestemme selv om han vil eller ikke..

somregel sover han ikke når han bare er hjemme, men i barnehagen sover han 1-1,5 time

Sluttet å sove på dagtid for 1 år siden. Sover kun på dagen da hun har høy feber og generellt uvel.
Sover hun 10 min om dagen nå så utgjør det 3 timer på kveldstid! [8|]

Han har sluttet å sove i barnehagen men jeg prøver noen ganger å få han til å sove litt når han har fri. Han blir så lei og sur på ettermiddagen når han bare er hjemme og det hjelper å vært uthvilt!

Men så lenge han er i barnehagen sover han ikke på dagen, legger seg 18.30 - 19.00 og sover 11-12 timer på natten. Tidlig i seng, tidlig oppe! Men sånn er det jo å ha små barn [;)]

Sover ca 30 min i barnhagen inne på madrass. Sovner rundt 19 på kvelden.

I helgene prøver vi å ikke la henne sove, men sovner ofte likevel hvis vi er ute å kjører bil etc. Sovner 18.30 hvis hun ikke har sovet. Hun er som regel super gretten HVIS hun sover på dagen i helgene.

Thea sover 1 time i bhg,men da kan det ta oppimot 1-2 timer før hun sovner (går som regel greit å gå fra henne så pjusker hun for seg selv)
Det er ikke alltid at hun sover i bhg,men legger godt merke til de dagen hun gjør det.

I helgen sover hun ikke på dagen og da sovner hun som regel med en gang i 19.30 tiden

sover ikke på dagen, sluttet i sommer.. Går fint det[;)] legger seg kl 19+- og står opp rundt 8 om hun ikke blir vekket..

oliver sover verken hjemme elller i bhg lengre.
går ganske bra, men  merker han er sliten etter en lang dag i bhg

her sover Tobias enda ja. Han sovner før kl halv 8 om kvelden.
han sover ikke i helgene da hvis vi ikk driver og kjører bil langt da sovner han men vil ikk lengre sove i vogna.
På barnehagen sover han 1 og halv time og han treng det enda eller så blir det en dårlig dag resten av dagen

Back
Topp