bare lurer...

Trico

Elsker forumet
har blitt spurt om å lage kake til helga..hvor mye kan jeg ta betalt for en slik?

500?

500-600kr ser ut som ganske mye arbeid, tar sikkert lang tid også...

ORIGINAL: sommerlady

Sign[;)]

Denne hadde kostet minst 750,- på bakeri. Så jeg mener du kan ta det [:)] Det er jo mye jobb da, ser det ut som ivertfall.

Haugen tar vell 1000kr for dei kjipe marsipankakene sine så eg e mær enige i cathee sitt beløp++

ORIGINAL: Moradi

Haugen tar vell 1000kr for dei kjipe marsipankakene sine så eg e mær enige i cathee sitt beløp++

[:-] tar de 1000,- ????!!! hjelp... de e jo kje go ein gong.. Hate å ta betaling for ting, men det e ganske møkje arbeid me den kakå ja...

ORIGINAL: Trico

[:-] tar de 1000,- ????!!! hjelp... de e jo kje go ein gong.. Hate å ta betaling for ting, men det e ganske møkje arbeid me den kakå ja...

Ja, eg trur u mamma nevnte d når me sko fiksa kaker te dåpen. Heldigvis tok u mor seg av marsipankakå iplassenfor [;)]

ORIGINAL: *Høna*

750 tenker jeg!

600

Jeg tenker 5-600..

Du kan jo ta utgangspunkt i hvor mye koster ingrediensene og hvor lang tid det tar å lage. Burde jo kanskje ikke overstige 2/3 av konditoripris, men det er min mening da[:)]

ORIGINAL: sommerlady

Var omtrent det vi betalte for dåpskaka til Filippa[:)]

jeg ville tatt 800 kroner. Ei kake til 60 pers hos oss koster 800 mener jeg, men da er det en standar kake!

Den var kjempefin! Det spørs om det er venner og familie eller ukjente synes jeg... Og hvor stor den er. Du kan jo sammenligne med priser på et konditori og ta betalt så det holder men ikke så du skjemmes.

ORIGINAL: *Høna*

750 tenker jeg!

ORIGINAL: Trico

Eg trur dei største ronde marsipankakene t haugen koste 8-900, og så e d ++ for skrift, ekstra pynt osv. Eg ska dobbeltsjekka d på jobb for dg. Mn bok kakå e jo dobbelt så store så ei store marsipankaka, så du kan m go samvittighet ta 750-800 for dn:)

Vi betalte 1000,- for denne kaken i dåpen til Dennis:

og 3000,- for denne bryllupskaka i vårt bryllup:

så jeg vet ikke helt... kanskje 800,- [:)]

Back
Topp